Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 14.03.2015, 07:06
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

vuoden päivät tuollasen omistaneena ihan vinkiksi, ÄLÄ OSTA! Ihan sama mitä konehuoneeseen teet saat purkaa keulan vähintään, osat maksaa ja kaikki on todella ahtaasti pakattu. Kunnossa olevana autohan on aivan loistava ajettava varsinkin Quattrona. Kannattaa ainakin tarkistaa moottorin päätylaipan tiiveys (on työläs vaihtaa tiiviste), nokkien kunto eli joko on vaihdettu (jos moottori A## typpiä, nokat ei saksasta kauheat kalliit, työläs tosin), apuhihnan kiristimen nivelen/laakeroinnin välys (ikävä vaihtaa jos oikeen pahaksi mennyt, katkeaa jos on kulunut), syöttöpumpun tilanne (kärähtää ohjain, myös pumppu kuluu varsinkin jos ilmavaivoja etenkin akselien stefat jne.), ilmavuodot polttoainejärjestelmässä.
Tiptronicissa turbiiinilukon(kin) vaivoja, tuntuu kuin vaihtelisi pykäliä edes takaisin kun kierrokset pomppii tasakaasulla. Tämä oli viimeinen niitti ja auto lähti eteenpäin
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan tietäjiä Nisse Tekniikka & Jutustelu 8 19.12.2014 09:23
Perämoottori tietäjiä jabe Chit-Chat 17 28.04.2014 19:58
Sprintteri tietäjiä? Arpe Tekniikka & Jutustelu 9 03.01.2014 21:28
O: XJ Cherokeen automaattilootan vivun "kulissi" Timo_L O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2007 07:31
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto Paavo Tekniikka & Jutustelu 5 22.09.2005 11:12


Sivu luotu: 20:25 (GMT +2).