![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ja aikalailla vaikee eteenpäin myytävä... Tuli todettua 2,5V6TDI + Multitronic mulla ei oo vara pitää sellasta. Noin 1500euroa meni merkkiliikkeeseen kun ostin uuden öljypumpun vaihteistoon...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kaverilla ollu noita myös kaksi kappaletta (ja useita muita tipin omaavia kulkineita mistä yksikään ei oo kunnolla toiminu) ja kummassakin nokat kuluneet ihan horoiksi. Sieltä keinuista irtoilee jotain kappaleita, en muista enää mitä, mutta pyörivät siellä nokkien joukossa sitten. Molemmissa ollut jonkunasteinen lootavika. Sitten tämä hieno kaksoismassavauhtipyörä mikä on myös aika vikaherkkä paketti. Sisältää myös sähkölläsäätyvät moottorin tukikumit yms. älyttömiä hienouksia (vikoja).
Elä osta ![]()
__________________
Mersumies. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Näin on! Se on herkästi 5ke/remontti kun alkaa nokkia ja kansia paukkua, öljyvuodoista ja automaatin toimimattomuudesta puhumattakaan
![]() Lyhyesti topicin aloittajalle: älä osta sitä jos et ole valmis sijoittamaan autoon muutamaa ylimääräistä touhutonnia euroja! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
vuoden päivät tuollasen omistaneena ihan vinkiksi, ÄLÄ OSTA! Ihan sama mitä konehuoneeseen teet saat purkaa keulan vähintään, osat maksaa ja kaikki on todella ahtaasti pakattu. Kunnossa olevana autohan on aivan loistava ajettava varsinkin Quattrona. Kannattaa ainakin tarkistaa moottorin päätylaipan tiiveys (on työläs vaihtaa tiiviste), nokkien kunto eli joko on vaihdettu (jos moottori A## typpiä, nokat ei saksasta kauheat kalliit, työläs tosin), apuhihnan kiristimen nivelen/laakeroinnin välys (ikävä vaihtaa jos oikeen pahaksi mennyt, katkeaa jos on kulunut), syöttöpumpun tilanne (kärähtää ohjain, myös pumppu kuluu varsinkin jos ilmavaivoja etenkin akselien stefat jne.), ilmavuodot polttoainejärjestelmässä.
Tiptronicissa turbiiinilukon(kin) vaivoja, tuntuu kuin vaihtelisi pykäliä edes takaisin kun kierrokset pomppii tasakaasulla. Tämä oli viimeinen niitti ja auto lähti eteenpäin ![]()
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan tietäjiä | Nisse | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.12.2014 09:23 |
Perämoottori tietäjiä | jabe | Chit-Chat | 17 | 28.04.2014 19:58 |
Sprintteri tietäjiä? | Arpe | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.01.2014 21:28 |
O: XJ Cherokeen automaattilootan vivun "kulissi" | Timo_L | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.11.2007 07:31 |
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2005 11:12 |