![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tökkiikö taas minun muistini?
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Ihanan kallista!
Tulikin otsikosta mieleen että pitäisi hakea Oldsi talviunilta liikenteeseen...
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
300mk makso ekana vuonna niihin autoihin joista oli maksettu täys autovero. Jos oli maksettu pikkasen pienempi autovero, niin sai maksaa 500 mk ajoneuvoveron.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se syletti kyllä kummasti, koska juuri silloin olin itse Lappeenrannassa Päällystöopistolla imemässä itseeni korkeaotsaista maasotaoppia (lue opettelemassa juomaan viinaa rankemmin ja enemmän) kun tuonkin 500 mk olisi voinut sijoittaa omaan hyvinvointiin vaikka Olteri Pubissa ja sen jälkeen kaupungin muussa yöelämässä. No, onneksi opistolla oli Virolaisia Alivääpeleitä, joiden kanssa sitten korttia pelattiin ja kahvia juotiin, mutta onneksi heillä oli aitoa etälävaltioiden Corn Spirittiä, niin plörökahviksihan se meni. Mutta, nyt karkasi jo pahasti OT ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajoneuvoveron periminen edelliseltä omistajalta | NiFa1 | Chit-Chat | 9 | 25.05.2013 15:56 |