Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2015, 07:30
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Crazy Näytä viesti
Tuli tässä muutama viikko sitten sekaannuttua tuommosseen vm-84 410:iin (ei sillä tavalla kuiteskaan ��) ja nyt alakais "hiukan" houkuttelleen tuo korotus tuohon + kompura, invertteri, vinssi, ym...

Mitenkhän käypi konttorilla jos alkaa touhuamaan tuohon 410:iin nuiden 235x75R15 renkuloitten lisäksi SOA:n, menneekhän läpi muutoskatastuksesta vai joutuuko tyytymään pelkkiin jousten avulla saataviin korotuksiin?
Noi renkaat menee otteeseen normikatsastuksen yhteydessä. SOA:n kanssa tarvii olla aika lättänät vakiojouset, jottei auto nouse liikaa. Ja etupäässä tarvii tehdä napojen kääntö, jotta auto pysyy ajossa tiellä Kannattaa vakoilla miten muut sen on tehneet niin tulee kerralla hyvä. Ite olen korottanut jousilla, makuasia. Mutta SOA siis on katsastettavissa ihan normisti.

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 21:03 (GMT +2).