![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ensimmäistä kevättä susukin(sj410) onnellisena omistajana ja töistä kotiin ajellessa alkoi tuntumaan, että sukat kastuu kummasti. Noh koukkasin huoltamon pihaan ja laitoin suskan tuikkukynttilän tehoisen sisävalon päälle niin huomasin vettä molemmissa etujalkatiloissa noin 10cm. Vedethän kätevästi pois sai kun kumitulpat nykäs irti, mutta mistähän tuota vettä noin reilusti voi tulla pirttiin sisälle. Tämmöinen ominaisuus ilmeistyi kun keli alkoi kääntyä pakkaselta plussan puolelle täällä napapiirin pohjoispuolella.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai sitten ne jalkotiloihin kerääntyvät jääpaakut on vaan alkanu sulamaan nyt plussakeleillä, kun ei suzukin oma jalkatilan lämmitys niitä koskaan riitä sulattamaan ja kuivattamaan ![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei kyllä tässä tapauksessa lunta ole, kun putsasin männä viikolla lattiat puti puhtaaksi. Eikä talvikelillä pysty pitämään puhallusta kuin lasille, muuten lakkaa näkymästä. Lienet siis ne putket irti,poikki tai korroosion raiskaamat, kun tuulilasin ympärys ainakin pintapuolisesti on ruosteeton. Eipä se auta kun ootella valosaa ja alkaa tutkimaan tai jättää suosiolla pohjasta kumitulpat irti niin ei kastu sukat.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Suiza ruvennut jyristämään pienillä kierroksilla. Pahin jyrinä kolmos- ja nelos- vaihteella alle kahdentuhannen kierroksen, kun kaasua painaa. Oon yrittänyt etsiä välyksiä, mutta mikään paikka ei tunnu antavan hirveesti periksi. Korotettu riipuilla ja tömäkämmillä jousilla. Voiko jyrinä kuulua kardaanista? Missä vaiheessa tarvii kardaanin väliin laipan?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
|||
|
|||
![]() Runkonumero
Samuraita kun kävin tänään leimasedälle näyttämässä,,,
Ongelmaksi muodostui runkonumero ![]() Väitti että löytyy oikealta eturenkaan etu/taka puolelta rungossa??? Onko näin? Tai en mää ainakaan sitä löydä,,, |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Minäkin kävin sj410 leimaamassa ja vikakin löytyi eli kuskin puolen etuvalon suuntaus. Muuten inssi oli kovin ihmeissään kun hitsaamaton ja ruosteeton suska vielä löytyy maan päältä. Nyt saa melkein puoltoistavuotta pärryyttää taas huolettomia kilometrejä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin kympissä se on sillä kohtaa. Tosin vanhoissa autoissa saattaa olla ruosteessa/kulunut se stanssaus ja siksi näkyy huonosti. Saattaa olla myös massan alla piilossa.....
__________________
Tumpula Racing Team |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla oli nimittäin sama ongelma, mutta sitten renkaita vaihtaessani satuin sen löytämään. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |