![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noi tilauksethan pitää tehä pienessä hönössä niin ei jännitä. Joskus yritin tilata saksasta napalukkoja ja tilauksessa oli joku onkelma niin se natsi soitti mulle. oma muija nauro vieressä katketakseen kun yritin rallienklannilla säätää.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo ulkomailta tilaaminenhan on jo sitten täysin eri juttu ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Näin on
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon tosiaan aina tsägällä vetäny kun en oo tajunnu noista mitää
![]() Aina on tosiaan tullut se paupaali "varmistus" kun on luottokorttia vinguttanu. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon ostellut amerikan ihmemaasta millon mitäkin palikkaa ja onpi hyvin pelannut paypal ja ihan oon oman kortin tunnuksen ja varmuuskoodin sinne nakutellut joskus ajat sitten. Pari kauppaa kun on mennyt mönkään lähettävän pään kautta niin palautukset on tullut nätisti tilille. Hereillä tosin pitää olla, viimeksi Amerikan Bob palautti kymmenen taalaa postikuluja ja meinasi mennä PayPallin accept-ilmoitus ohi silmien.
Myös rahan lähettäminen erään amerikkalaisen sähköpostiosoitteeseen tuntui aluksi oudolta mutta hyvinpä sekin meni. PayPal on huoleton mutta Ebayssa kannattaa edelleenkin todella tarkkailla keneltä ostelee (seller feedback)...viimeks tuli Bobilta mopar-kamaa niin muutama tunti ja romut oli USPS:n hallussa ja kaikki hoitui säpinällä, kaverilla oli tuhansien osien myyntihistoria ja 99,9% positive feedback. Itellä menee mm. Netflix ja nettilevykaupan ostot Paypalin kautta eikä ikinä mitään vyyhtiä noissa.
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 08.03.2015 05:53 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |