![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kun tuossa jokunen viikko sitten viimein rohkenin käyttää koko paypallia, niin itse tykästyin sen instant top up-juttuun. Ainakin rahat meni ja tavarat tuli, joten toimii. Käsittääkseni tuo on nimenomaan "pankkisiirto" ja instant- on niinku heti ja se toinen viiveellä. Nordean kanssa pelasi hyvin vaikka jonkun toisen pankin kautta menikin. En uskaltanut luottokorttia sotkea noihin hommiin.
|
|||
|
|||
![]()
Itsekkin paypal,ia käyttänyt kohta 10v ja eipä ole ollut ongelmia mihinkään suuntaan ennemmin pelkäisin jokaiselle ostetulle ebayn myyjälle antaa noita korttitietojani sopiva puskuri välissä ja rahanpalautuskin toimii epäselvissä kaupoissa.
Toiminut kuin junan vessa minun ostoksissani ainakin. |
|
||||
|
||||
![]()
Paypallin rahojen palautus on toiminut täysin, kun sitä on tarvinnut. Luottokortin kautta kun vielä käyttää, niin on toinenkin varmistus siinä. Veloitushan näkyy laskulla suoraan myyjälle ja jos sen sen kiistää, niin näyttövelvollisuus myyjällä. Siis jos tavaraa ei ole tullut, niin myyjän pitää jotenkin osoittaa, että on toimitettu, muuten luottokorttiyhtiö palauttaa rahat. Eli siis jos paypallin kautta luottokortilla maksaa, niin aika hyvin on turvattu, jos jotain pieleen menee.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä sen verran vainoharhainen ja muutenkin harhainen yksilö olen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noi tilauksethan pitää tehä pienessä hönössä niin ei jännitä. Joskus yritin tilata saksasta napalukkoja ja tilauksessa oli joku onkelma niin se natsi soitti mulle. oma muija nauro vieressä katketakseen kun yritin rallienklannilla säätää.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo ulkomailta tilaaminenhan on jo sitten täysin eri juttu ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Näin on
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon tosiaan aina tsägällä vetäny kun en oo tajunnu noista mitää
![]() Aina on tosiaan tullut se paupaali "varmistus" kun on luottokorttia vinguttanu. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |