Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 05.03.2015, 16:40
jkoiv jkoiv ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.04.10
Sijainti: La
Viestit: 21
Perusasetus

Tuo WH-mallin Jeep Grand Cherokee ei ole hullumpi käyttis ollut. Samaan hintaluokkaan alkaa saamaan. Jotain kuluvia osia pitänyt vaihtaa mutta alustan palikat on pääosin samoja kuin Bensamallissa ja Usasta saa niitä halvalla. EGR tukkoon niin ei tule koneen kanssa ongelmia. Lastutuksen jälkeen tehot 260hv ja 560nm jolla liikahtaa ihan hyvin. QD2-neliveto on näitä nykypäivän jarrusutimisen estoja parempi vaikkei ihan kytkettävien lukkojen veroinen. Vähän isommat renkaat ja OME:n korotus niin näyttää jo melkein maasturilta Kulutus tuollakin yhdistelmällä kympin luokkaa eli ei pahin mahdollinen.

Toki tästäkin kauhujuttuja löytyy ja pikkuvärkkäystä aina on. Tankki piti hioa, maalata ja massata ettei ruostu puhki. Perät on heikkoja jne.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero vs. Pajero Sport amaz Tekniikka & Jutustelu 27 30.07.2013 06:23
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
o: pajero O/M/V Ajoneuvot 0 22.03.2007 17:47
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 19:02 (GMT +2).