![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Viriboxilla ei saada EGR:ää tukkoon joka oli itselle suurin syy lastutukseen. Kulutus tippui keskimäärin 0,5 litraa sadalle puolen vuoden perusteella. Toki sama voi boksilla olla mahdollista. Maksoin softasta (muistaakseni Karalan) 470e että melko nopeasti säästi kulutuksessa hinnan takas. Toinen juttu on että onko boksin aikaansaama tehon lisäys pelkästään ruiskutusmäärää lisäämällä ruiskupumpulle terveellistä. Voihan ne toki kestääkin..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
joo tuo ltr:n lastutuskin oli 45o joka on ihan inhimillinen hinta
ja varsinkin saatiin sellainen muokkaus mitä haluttiin, ei pelkästään tehoja yläpäähän ja voimasavua putkeen ,nyt t4 lähtee tyhjäkäynnillä liikkelle on muuten huomattavasti mukavempi kun ei tartte kytkimen kanssa kikkailla vaununkanssa.Ja muutenkin parempi kun voi pahemmassa paikassa madella. Sattuipa että tuo Lastuvelho oli käymässä tuossa kylällä muutakin asiaa niin tuo muokkaus onnistui tuossa pihassa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
http://www.turbotec.com/henkiloautot...kysyvastaa.php
Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ei tarttennu viedä lastutukseen. hävis viimeisetkin tehot ja itku kurkussa purkamaan joko turbo vetää viimeisiä, konehuone levälleen ja turbo näytti ok ja rupesin epätoivossa alipaine letkuja vaihtamaan , jos vaikka olis poikki.... sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta iski ajatus: miksi hukkaportti on oudossa asennossa.... no se helvetti oli irronnu kokonaan kiinnitysestään ja vaan roikkui paikoillaan.... 2 kpl 6mm punttia ja hukka portin runko turboon kiinni ja hiljainen rukous ja starttaus kuin palmun alta..... siitä ajamaan ja kaasun painaisu ja nukkunut turbo heräsi eloon
![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko siinä vaihdettu vaihdelaatikko samasta autosta kuin moottorikin? 102 heppaisessa on se vahvempi laatikko. Tunnistaa siitä, että pakki on vitosen alla, kun heikommassa ykkösen vieressä.
Välijäähdytintähän ei tehottomimmassa, eli sinisen i:n, 88hv mallissa edes ole. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajeron lastutus | nkpaja | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.05.2014 08:28 |
DiD Pajeron lastutus | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.07.2008 23:22 |
OIIIIIIIO Crd -lastutus/ohjelmointi | hunteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.02.2008 21:45 |
Ohjelmointi linkki | 007 | URL | 0 | 06.07.2002 17:16 |