![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
![]() ![]() Ja kun kerran sitä innostuu niin loppua ei näy. Pieni ruostekorjaus muuttui hetkessä pieneksi ehostukseksi ja tällä hetkellä mennään jo kohtuullisessa muutosrakentamisessa. Toki paljoa ei tarvitse asiaa miettiä kun rälläkän ottaa käteen ja alkaa leikkaaman ruostetta irti eikä jäljelle jää kuin haju alkuperäisestä rungosta. Siispä pitkään mielessä kummitellut idea perän lyhentämisestä muuttui todellisuudeksi eräs ilta puolenkymmenen voimajuoman jälkeen ja lyhennys oli mallattu. Tällä kertaa leikkaaminen jäi sentään seuraavalle päivälle että oli edes jonkinlainen mahdollisuus saada suoraa leukkausjälkeä.. ![]() Tässä tapauksessa lyhennystä tapahtui melkolailla tasan 36cm ja loppusovitus hienosäätölekalla. Vaikka haaveina oli että tarvittavien ruostekorjausten määrä vähentyisi leikkaamalla pahimmat mädät pois välistä, ehkei tämä kuitenkaan ole se paras tapa ole oikaista ruostetöissä. ![]()
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 08.07.2015 11:10 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Yhden kesäkuukauden illathan sitä sitten sai lopulta runkoa leikellä, paikkailla, paikata lisää ja mallailla uusia korvakkeita, poikkitukia, peräosaa rakentaa uusiksi ja rahaa palamaan että ei tuota voi suositella muuten kuin harrastamisen ilosta.
![]() Työn laatustandardeina on ollut "määrä korvaa laadun" ja "pääasia on että se kestää". Toisin sanoen melko karua jälkeä ja harjoittelun puolelle on pääosin mennyt. Ammattihitsarilla toki tuli nuo runkopalkkien korjauspalat hitsattua ja itse sitten sai harjoitella vähemmän kriittisillä saumoilla. Lähestulkoon valmiiksi tuo runko muodostui vuodenvaihteessa ja runko kävi Tikkakosken Tikkapinnalla puhalluksessa sekä maalauksessa.
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 08.07.2015 11:16 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kylläpä tulee hyvä
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meillä on muuten samanlaiset rojektit ja lähes samassa jamassa
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hieno rojekti kertomus hyvillä kuvilla! Näitä kun viitsisi itsekkin tehdä. Peukkua rojektille! Hoojii-rojekteja seuraa enemmän kuin mielellään...
![]()
__________________
EX HJ60 TDIC -82 Joskus vielä se hodari ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noilla Creepyillä kun tuli pari talvea rullattua niin tuli opittua vähintään riittävän ennakoiva ajotyyli.
![]() Siispä Milnerin setäsille tilausta vetämään ja uuden rakennussarjan palikoita hypistelemään. Jarrulevyjen keskireikää piti hiukan sorvata jotta upotus takanapojen taakse onnistuu. Seuraavaksi pitää ryhtyä sovitepalojen kyhäilyyn. Plasmallako jengi on näitä kappaleita tehnyt? On meinaan melkoinen urakka rälläkällä toteuttaa neljä tuollaista adapteria, eli yksi jolla jarrusatulan keskitys levyyn nähden kohdalleen ja toinen jolla saa satulan kiinni tähän edelliseen kappaleeseen sekä akseliin.
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 08.07.2015 11:19 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Alakaako kasaantumaan jo?
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos on 3+3 paku ni onnistuuko korin lyhennys viel et kaikki paikat säilyy?onko tietoo
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tietoa ei ole miten onnistuu, mutta kuulemma on toteutettu. Eihän tämäkään ole vielä konttorilla käynyt.
__________________
Ruoste on ystävä. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
mistä meinaat tuollaiset männät tilata?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tuolta pitäisi löytyä. Ainakin listoilla on std ja ylikokoja tarjolla.
http://www.precisionintl.com/Default.aspx
__________________
Ruoste on ystävä. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
komeeta jälkee ja rispektit siitä ettei kaikkia näitä 60 koppasia myydä osina ja paalata jos on "pikkasen" mätää rungossa
![]()
__________________
BJ ZiL131 Sunbeam |
![]() |
Luokat |
hj60, lyhennys |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
King Cab -92 ehostus (turbotus) | pesix | Maasturiprojektit | 24 | 25.09.2011 01:04 |
Vinssin jarrun ehostus. | revu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 17:52 |
Bertan ehostus, Irokit alla | Coutsi | Maasturiprojektit | 31 | 26.02.2009 14:32 |
Hiluxsin ehostus | HUTUA | Maasturiprojektit | 4 | 07.09.2008 22:15 |
Dalmaatialaisen ehostus | k81 | Maasturiprojektit | 9 | 16.10.2007 13:28 |