![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Calmarin kuvassa on kyllä het pelottavan näköinen hökötys. Liftin liinavarmistus ja jalan alla oleva kalikkapatentti varsinkin ![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#2
|
||||
|
||||
![]() pitää aina olla aikaa..
Eipä oo piiitkään aikaan mielessäkään että, kun auton alla tai edes sivulla touhuaa ite, saati pojat... aina auto ylös ja pukit alle. Sitten tunkki pois. Hommia ei tehä ilman kunnon tukea.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Kaljatynnyri
minulla on yleensä auton alla alumiininen kaljatynnyri (olisko saksalainen?) siis semmoinen että kestää, testattu podottamalla bj:n keula 10cm korkeudesta... siis jos ei kannattelemassa, niin ainakin ottamassa vastaan jos jostainsyystä meinaa tippua kenttään.
Noissa akselipukeissa on semmonen heikkous, että jos yksi lipsahtaa tms. niin muut voi joutua kiertymään/vääntymään. Ja noissa pienemmissä, siis rungottomissa, autoissa akselipukki voi mennä jostain pehmenneestä palkista läpi... Mutta tuo kaljatynnyri halkaisijaltaan varmaan 4-50cm, ei kaadu eikä mene pienestä ruostevauriosta läpi. Kaverilla kävi pikkasen ikävästi hiljalleen vuotavan tunkin kanssa: Taunuksen ovi, saranat ja kori sai kipeää, kun taunus valui hitsikoneen päälle, joka sekin meni ruttuun: oli tarkoitus kuulemma käydä ostamassa tupakkiaski, mutta sillä reissulla meni viikko... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itselle meinas kans käydä nuorempana hassusti. Carinasta sylki takajarrusylinteri tiivisteet pihalle, jota tietenkin piti pelkän tunkin varassa rueta vaihtamaan. Sylinterin sain vaihdettua ja olin laskemassa autoa alas niin tunkki meni läpi pohjasta. Parhaimmillaan olin puoliksi auton alla remontin aikana, sekä jalat suorana kun istualtaan jarrua räpelsi. Siinä vähän aikaa taivastellessa ja tupakkia poltellessa kokeilin helmakoteloa, ja kappas vain sieltähän oli irronnu kahden kämmenen kokoinen lasikuitukitin pala
![]() Tämän episodin jälkeen on aina tullut laitettua akselipukit tunkin kaveriksi, sekä irroitettu rengas vielä auton alle kun on tunkin varassa remonttia pitänyt tehdä. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kukaa ei kyl ikinä miut oo älyn jättiläiseks haukkunu, oishan ton paremminkin voinu tehä, ja kyl siel auton oli kyl melko varppeilla, se on muuten kiva tuo kone survoa alakautta paikoilleen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gen 1 Pajeron kansi jossa ehjät nokka-akselin pukit tai pelkät pukit | valkkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.05.2009 21:55 |
Muistakaa tarkastaa öljyt.. | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.05.2007 11:55 |
Muistakaa ne varmuuskopiot! | liisi | Chit-Chat | 4 | 23.05.2007 14:16 |
MUISTAKAA SOTAVETERAANEJA | VonLeka | Chit-Chat | 3 | 12.03.2006 20:03 |
muistakaa venäläisiä | MaiklNait | Society | 0 | 01.12.2002 22:50 |