![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() hahah Minullakin taitaa kaupat välillä venyä että mahtuisi samalle kylälle kuin ostaja/myyjä! No kauas on pitkä matka, paljon olen kauppoja tehnyt molempiin suuntiin. Enkä muista että olisin kertaakaan pettynyt. Kun oikein kaivelen, muistan joskus myyneeni hj:n raidetankoja. Kaupat tuli ja olis matkahuoltoon pitäny viedä, kolmevuorotyön takia (seliseli) veny 2päivää. kolmantena kun nappasin kamat ja olin viemässä huomasin että ei helvetti näitähän on joku hitsannut ja oikonut. Ekaa kertaa katsoin itse päivän valossa ![]() kaupat seis ja viestiä ostajalle etten mä tälläsiä voi lähettää laita tilinumero niin rahat tulee takas. nimimerkkiä en nyt enää muista, mutta silloin vitutti. Siis ostajan puolesta
|
![]() |
Luokat |
kauppias.myyjä.ostaja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suomen poliisi. Hyvä vai huono? | tratok | Chit-Chat | 113 | 30.03.2010 16:18 |
ostetaan toyota 2,2 tai ,2,4 huono kone | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.11.2007 23:27 | |
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? | samisami2 | Chit-Chat | 28 | 12.07.2007 00:26 |
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? | Kelaperse | Chit-Chat | 15 | 19.03.2007 23:29 |
Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias | pee | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.07.2004 23:59 |