Suurin osa kaupoista mennyt hienosti puolin jos toisin! Itse olen välillä hiukan hidas vastaamaan vaikka muuten olenkin nopea liikkeissäni. PEE.n kanssa ollut mukavaa asioida asiat menee jämptisti, kaitsu67.n kanssa käytiin jo lähinnä koomisen pitkä aikataulujen sovittelu vesipostin noudon kanssa. Ei sovittu samalle kylälle millään samaan aikaan.

tästäkään ei jäänyt traumoja.

sermaxille möin ehjänä ( kerroin toki että pitää huoltaa ) agrikaattorin mistä bensahana olikin haljennut X syystä varastoinnissa? Noh rahat takas kahvikupin kera ja kaikki hyvin valtakunnassa. Piirit on niin pienet täällä että ei niitä viitti rahan takia ainakaan pienentää. Joskus voi saada rahaa tärkeämpää tilalle..

koitetaan pitää kaupat siistinä. Itteäni korpeaa lähinnä se että varataan eikä kauppoja synnykkään tai ilmoteta että haetaanko kamat vai ei. Jo tieto siitä että tuote on myyty helpottaa useasti ja epätietosuus taas saa vaan mielen toiseen suuntaan.. ite myyn kaikkea mahdollista että voin rahoittaa harrastusta. Pelissä on siis välillä muutakin kuin extra raha taskunpohjalle. Lainan maksut kun lähenee ja "myydyt" kamat makaa edelleen omassa pihassa ja rahakaan ei näy niin fiilis käy melko maassa.. UGH olen avautunut. Kiitos kun luit! Risuja saa mulle antaa jos siltä tuntuu.