![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Itellä oli tollanen vm.90 hilux, aika pian se piti turbottaa jotta se ois kivempi ajaa. Kyllä sillä vaparillakin vetelin kärryjä, ei se 82hv paljoa ole mutta kyllä silläkin vetää jos pakko on. Se vitosvaihde kannattaa kyllä jättää käyttämättä. Tuosta kytkimestä oli jotkut huolissaaan, ite en näkis sen kestävyyttä kauheen suurena onkelmana. Ahtaissa paikoissa ja perettelyissä kannattaa toki käyttäää pikkupuolta apuna, säästää paljon kytkintä. Itellä kytkin piti vielä vaparina komeesti, 300tkm kohalla mutta turbon jälkeen rupes luistamaan. Tossa kylällä yhellä hiluksilla on vedelty raktoreita myöten tiellä ja kyllä siinäkin sen 350tkm kesti kytkin Viimeviikolla kävin Levillä 102hv 4ovisella hiluksilla, vm.06, kärry paino 850kg ja siihen kolme kelkkaa kyytiin = melkein 1800kg koukussa. Nelosella kokomatka, 90mittarissa niin oli vielä inhimillinen 2500rpm koneessa.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
On niissä papereiden mukaan 82hp hiluxissa ja tarossa vm-89 eteenpäin sitten ne jostain syystä laskivat 90 luvun puolivälissä
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä niissä niin luki... että 82hv ois.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kolmosta joutuu käyttään jo 1300kg: kärryllä pienessäkin vastasessa ja polttainetta palaa paljon.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jotenkin sellainen muisti että 60-70hp paikkeilla olis vaparissa ja 90hp turbollisessa, noissa uudemmissa sitten taidetaan luvata jo 100hp
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Alla Matin postaama lappu jossa Toyotan ilmoittamat tehot
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Turhaan on Jaappanin poika laittanut puhaltimen jos 6kwa saa lisää hönkää hiluksiin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ai 20% enemmän vääntöä on turhaan? Myöhemmin 2L-TII on jo sitten 37% lisäys väännössä 2L verrattuna, vaikka kilowatteja on vasta se 66.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään vw transuportteri 1,9 turboton kansivikainen 150e | molliollikolli | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.05.2014 18:56 |
Myydään toyota hilux,RJ . 8" perämurikka, hilux korotus jouset. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.07.2011 08:30 |
O: pakosarja gmersuun (turboton) | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.12.2007 20:35 |
M: Patrollin kansi turboton -86 MYYTY | sepi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.04.2007 08:07 |
Turboton LäJä? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.02.2005 08:56 |