![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]() Näin kävi itellä viimeks
Kävin mittauttamassa auton tehot ja sain jotain lukuja paperille siis. Seuraavaksi marssin maahantuojan liikkeeseen mistä tulostivat paperit että osat samat alustan suhteen. No sitten konttorille muutoskatastamaan kävi muuten mutta ne paperit ei kelvannu alustasta. Ammatti taitoinen katsuri kuitenkin katsoi konttorilta löytyneestä koivusen varaosakirjasta että juu samat on osat että eiköhän isketä leimat papereihin ja laitetaan samalla nuo renkaat, korinkorotus ja vinssi mitä ei ollu otteessa...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Ostetaan 2l-t tai 2l-t2 kone -93 vm. eteenpäin | mau573 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.07.2014 15:01 |
2l-t ongelmia | Kossu88 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.05.2011 19:38 |
Tekniikan vaihto 2,6+man -> 3,0+aut Pajeroon. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 16.05.2007 11:21 |
2L ja 2LT ongelmia?? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 11.12.2006 21:52 |
2L -> 2L-T. / Hilu/Cressi kone VAIHDETTU+kuvat | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.03.2006 09:41 |