Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 25.02.2015, 00:52
ajelija:n Avatar
ajelija ajelija ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Kuopio
Viestit: 1.242
Perusasetus

Näin kävi itellä viimeks


Kävin mittauttamassa auton tehot ja sain jotain lukuja paperille siis. Seuraavaksi marssin maahantuojan liikkeeseen mistä tulostivat paperit että osat samat alustan suhteen. No sitten konttorille muutoskatastamaan kävi muuten mutta ne paperit ei kelvannu alustasta. Ammatti taitoinen katsuri kuitenkin katsoi konttorilta löytyneestä koivusen varaosakirjasta että juu samat on osat että eiköhän isketä leimat papereihin ja laitetaan samalla nuo renkaat, korinkorotus ja vinssi mitä ei ollu otteessa...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Ostetaan 2l-t tai 2l-t2 kone -93 vm. eteenpäin mau573 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.07.2014 15:01
2l-t ongelmia Kossu88 Tekniikka & Jutustelu 3 23.05.2011 19:38
Tekniikan vaihto 2,6+man -> 3,0+aut Pajeroon. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 29 16.05.2007 11:21
2L ja 2LT ongelmia?? las-c Tekniikka & Jutustelu 34 11.12.2006 21:52
2L -> 2L-T. / Hilu/Cressi kone VAIHDETTU+kuvat SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 5 18.03.2006 09:41


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).