Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu
Näin tein, ihan vain siksi että karhukatsastuksella ei näköjään perjantaina haluttu asiakaspalvelua harrastaa... K1 konttorilla vilkuiltiin paperit läpi ja kaveri pisti paperit etiäpäin menemään (kyseisen yrityksen nykyinen toimintamalli) ja huomenna pitäs tietää kelpaako laput ja katsastetaanko huomenna kyseinen keksintö... ihmetteli kovin tota karhun ideologiaa että joka lipussa ja lapussa pitäs ol maahantuojan edustajan leima.. meidän talouden katsastukset siirtyi juuri kaikki pois karhulta!
|
no eihän ne nuokaan laput riittänyt ku pitää vielä tukivarsista tehä vertailu ja hankkia niihin joko maahantuojanedustajan leima, allekirjoitus ja nimenselvennös TAI haalia käsiinsä joku painettu opus jojotan varaosaluettelosta... ja tänään tosiaan on maanantai 16.2 vasta.. alkaa hiljalleen olee usko koetuksella tässä talkoossa...
oli sitämieltä että pitäs vastaavuuslaput viedä myös voimansiirrosta, hetki keskusteltiin paikallisen inssin kanssa aiheesta jonka jälkeen sain käsityksen että häntäkin hiukan ihmetytti miksi moista vaaditaan ja tulimme johtopäätökseen että niitä ei nyt kyllä tarvita.. toki, voihan tonne konttorille kantaa laput siitä että erilaiset on joiltain osin laatikot ja perävälitykset mutta vit*nko merkitystä niillä on liikenne turvallisuuden kannalta?
edit. näyttäs sittenkin olevan ainakin vaihteiston kuoret ja vaihteiden rattaat ristiinkäypäisiä