![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Perkelleenperkelleen helevetin perse!!!Lainaus:
![]() Vuan tää päivä ei männy niinku elokuvissa. Koeajojen jälkeen, siivosin tallin jotta saa levitellä puhtaille mestoille romut levälleen. Viskasin taakse iskarit paikoilleen ja se nyt meni OK.. Etupään otin työnalle ja arvelin, että kyllä oon sen verran tomera, että korotan keulaa pikunpikkusen samalla ja lyön pakan väliin yhet lisä lehdet. Noh purkasin vehkeitä irti ja lisää tavaraa väliin. Paikalleen laittaessa älysin, että vajaamielinen itäsuomalainen ei ottanut huomioon, että ennestään lyhkäset u-pultit ei enää riitä millään. Eipä varmaan auta muu kuin maanantaina laittaa pidemmät tilaukseen. PRKL ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on uudet iskarit paikoillaan ja keulaa pikkusen korotettu. Koeajollakin kävin pikaiseen niin ei tuntunut vielä, että kivirekeä ajaisi
![]() ![]() Tuommoset pumput sinne meni. Vielä pitäisi n. 70 mm palkkia hamstrata niin saa nuo sisäänjoustot rajoittaa. Sitten tuommonen hömpötys tuli laitettua. Taitaa mennä jo diivailuks koko touhu ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
No niin tätäkin tullut laitettua pikku hiljaa, kun motivaatio on antanut myöten. Öljyt vaihdettu laatikkoon ja periin + pieniä sipistelyjä.
Sit eilen lähdettyy kohti Joenkaupunkia ja kohti konttoria. Leimarenkaat on vähä tommoset rimpulat ![]() Ja muuta sanomista ei sit löytänyt ![]() Noh, nyt on bilteman yleismallin katti haettu ja koettaa, jos sais viikonloppuna asennettua... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
miksi ne katin siihen vaatii? Eihän tuon tarvi olla edes vähäpäästöinen vielä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Miks muka tarvii katin? Jos vaihtaa vanhaan autoon uudemman koneen niin eihän (kai) silloinkaan kattia tarvii. Matti varmaan kohtaa kertoo miten se oikeesti menee.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulle antoi ne pykälät kouraan ja niissä auton moottorinvaihdosta päästöjen osalta sanotaan näin tiivistetysti: Jos auto on rekisteröity ennen 1987 niin riittää pelkkä päästönmittaus konttorilla, jos auto on rekisteröity 87-92 niin katalysaattorin asennus ja 92 etiäpäin vaaditaan VTT:n mittaus..tai nythän tää ei oo moottorin vaihto vaan moottoria muutettu asentamalla ruisku...
Viimeksi muokannut vturpeinen : 04.07.2015 20:23 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki samurai | susuki | Maasturiprojektit | 23 | 01.05.2014 21:35 |
Myyty Suzuki Samurai | ailu-petteri | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 17.07.2011 21:39 |
suzuki samurai | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2010 05:39 |
Ostetaan suzuki samurai | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 13.08.2010 16:10 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |