![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sattuupi häntäluuhun nyt, kun kävi lääkärissä ![]() En kyllä halua uuestaan tuota, sillä se viiltäminen kyllä sen verta mukavalta tuntui mitä se lääkäri teki ![]() Ketuttaa tuo vaiva, mutta en tie oisko pitäny sit laettoo toiseen topicciin, sillä tostaha se lähtee paranemaa ja löyty syykin sille kivulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään, Ja ihan kaikki. Kaikki menee päin V:tä saatana.
|
|||
|
|||
![]()
Nyt vitu##aa toi A.Auerin tapaus. Tsiisus! Mitä itse olen lukenu tapauksesta niin selvä syyllinenhän se on. Jos joku tunkeutuu kämppään murha mielessä niin tuskin se hakee halkoa takan vierestä ja alottaa sillä, kai sillä olis ollu ase ommasta takaa mukana.
|
||||
|
||||
![]()
Sen kerran ku miä oon kerranki puol kasilt sohva selässä kattomas telkkaria ni ei tuu salkkareita! Kyllä vitutti.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tiellä keulaa hipoen eteen kiilaavat. Tänään taas yksi $hit for brains tulee moottoritien vasemmalta kaistalta ihan eteen ja heittää pas*t lasille ja sitten väistää heti rampille poistuakseen saman tien moottoritieltä. Pitää päästä vielä sen pakun ohi ennen rampille poistumista...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa kumpi? Vai molemmat niinku miulle?
|
|
||||
|
||||
![]()
No Salatut tietenki.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |