![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sen kerran ku miä oon kerranki puol kasilt sohva selässä kattomas telkkaria ni ei tuu salkkareita! Kyllä vitutti. ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Tiellä keulaa hipoen eteen kiilaavat. Tänään taas yksi $hit for brains tulee moottoritien vasemmalta kaistalta ihan eteen ja heittää pas*t lasille ja sitten väistää heti rampille poistuakseen saman tien moottoritieltä. Pitää päästä vielä sen pakun ohi ennen rampille poistumista...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa kumpi? Vai molemmat niinku miulle?
|
|
||||
|
||||
![]()
No Salatut tietenki.
|
|
|||
|
|||
![]()
Willeri. Oli aivan vitusta lukee.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä. Onneks on reilu varasto näit minuu reilust vanhempia mitä lukee.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan niitä ennenkin jotain yksittäisiä juhlamalleja tullu värillisenä. Mut ei kyllä oikein mulle ainakaan käy. On joo viel vanhojakin. Ei minulla nyt järettömästi oo, mut oisko 1974-1994 ja sit alkaa jostain 2000->.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Siis kuten jo kerran kysyin ootteko te jampat ihan oikeesti jonku saatanan salkkareitte perää???????? Mä en käsitä ny tätä ollenkaa ![]() ![]() Se läjää kiusaava muumi ei ookka tapettu..ny se palloperse kävi katkomas pitkien johdon ja ja ja ja alkaa niinku ottaa pattiin pikkuhiljaa.Se joka on keksiny sen rosvoliittimen on pitäny huolen siitä että johtojen kanssa riittää puuhaa niin kotinikkarilla kun sähkäreilläki.Onhan se mukavuuden haluselle tietty hyvinki yksinkertane toiminta muoto murhata se naru napsasemalla tollane surma siihen kii..ei kai se auta ku lähtee taas askarteleen mut tää o kaikki pois mersuilta hittolaine. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |