![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuli nyhjättyä sitten puoli päivää hallilla ja onneks tuli nuita hallitonttuja auttamaan aksulan vaihtelu proggiksessa, etunen on ny kasas ja huomena jos nakkelis taka-aksulankin paikalleen.. ikinä ei karkaa lapasesta nuo hommat, takapää tehtiin sitten ihan bränd nyy jarruosilla nippuun ja teki mieli alkaa hinkkaamaan molempia akseleita ruosteesta puhtaaksi, mut aattelin et eiköhän ne jostain aikaa mettäs hieroonnu sen verran, että ne enimmät karisee pois
![]() kohtuu iso homma naittaa kahesta akselista ehjät toisiinsa, mut tulipahan tutustuttua kerralla sit miten se etupää pelaa ja autossa alla olleet murrokset oli jo hiukan väljät niin valkattiin tikuista parempi kuntoset, niiko pyörännavat ymsyms hilppeet.. tuli sit tehtyy kerralla sellanen lievä "major overhaul" tuohon voimansiirtoon ![]() ![]() ![]() kuvassa työn-/projektin johtaja, hallitonttu1 ja hallitonttu2 ja auton omistaja kameran takana, melkein vois kuvitella et meillon ihan pikkasen homma karannu lapasesta/valmista ei tuu koskaan ![]() tuli tehtyä päivän päätteeksi pieni rojekti checki ja ei tästä enää paljoo puutu, että ois ns valmis kaikkinensa.. - takavinssi - takapuskuri - panssarit - takalukko - joku teline katolle - työvalot sitten jottai turhanpäivästä hipistelyä kuten kylkiputket ja kaarien avarrus, että saa irrotella koiranluut lisäjoustojen toivossa ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 13.02.2015 02:07 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olikos sinulla ristikoilla vai CV- nivelillä nuo vetarit?
Kuutoskoneen kanssa kyllä vähän paremmin kestää nuo vetarit, mutta on niissä siltikin sellainen mukava lähes 6mm:n ohennus halkaisijassa sisemmän vetarin päässä ennen niveltä ![]() ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ojaa ajaa nokka eellä, jää tuon vinssi pedin varaa sinne??? ![]() Liekö alkoholilla osuutta, virtuaali offailuun? ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Etupuskuri pitkähköllä ylityksellä ja suht alhaalla -> menet keula/ vinssi edellä ojaan -> vinssi voi hävitä uppeluksiin jonnekin mudan ja/tai kuraveden joukkoon ja on v-mäinen kaivaa koukkua esiin silloin kun sitä tarvitaan.
Nimimerkillä: "kokemusta on" - ennenkuin muutin edellisessä maastovekottimessani vinssipedin suunnittelua ![]() edit: Eli siis upottaa vinssin mahd. lähelle syylaria ja mahdollisimman ylös, jolloin etuylitys pienenee ja kohtauskulma paranee ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuosta pedistä ratkutti yks jos toinenkin jo ja se ny on viimenen mitä lähen muuttamaan, 7cm saa etuylityksestä pois tai syyläri on työnnettävä peräkonttiin ja sinne on menossa takavinssi
![]() saatiin taka-aksulakin autoon kiinni ja on se hieno uusilla jarruhilppeillä, mitä nyt kaikki hajosi paskaksi kun niitä irrotti ja jarrulinjoista rakennettiin puolet uudelleen +tusina muuta pientä sepitystä, että akseli meni auton alle. niih ja se rumpu => levy swappi on heittokeikka. kattoo jaksaako huomisen hallin siivoomiselta ja kaljan juonnilta enää sepittää jeeppiä, aurauskulmat on aivan vituillaan, molemmat etupään koiranluut paskana, takana koiranluut liian lyhyet, jarrut laahaa ja pari muuta näppikeikkaa, kuten et kahesta paikkaa sylkee viellä jarrunestettä ulos kun liitokset ei pidä. muuteha tuo oli hassu taas pitkästä aikaa ajaa koeajolenkki, tosin visio miehekkäämmistä äänistä taka äänenvaimentimen poistamalla meni keturalleen ko soundit on vähintäänkin race henkiset ja suoran kutosen löpinä kuulostaa lähinnä säälittävälle, kun ei ole edes ahdinta peittämässä turhia säveliä ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Sama kävi mielessä jo pari tuntia sitten...
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
matke tarkotti varsin sitä et tuolla puskurilla kun sukeltaa V ojaan, niin vinssi on naruineen siellä mutalikossa ja sitä ei sitten ihan helpolla saa enää käyttöön, jotta sieltä pääsis pois.
![]() ![]() tällä hetkellä tärkein tuohon autoon on saada se ajokuntoon ja turvalliseen sellaseen, miusta päin seiniä olevat auraukset ja ilmaa/vuotoja jarrujärjestelmässä ei täytä sitä määritelmää, ajettiin sitten metässä tai maantiellä ![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kyyl mie tajusin ko asuna siinä verorajan oikeella puolen melki koko ikäni ja vika puolelle (p-karjalaan) kotipaikalta matkaa 12km
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
tänään korjasin edellisen homosteluni ja tein jotain autolle ihan ITSE, eli vaihdoin öljyt. pirullisen tallin siivouksen jälkeen koin olevani henkisesti ja fyysisesti niin väsynyt, että tuollanen lupsakka tuhraaminen litkujen kanssa sopi paremmin kun hyvin päivän teemaan.
![]() ![]() tosiaan meinasin totuttaa tuon ny mobilille, kun nissanissa pyörii sama 5W50 peak life ja se on havaittu hyväksi öljyksi, jos japanin ihme lopettaa ylettömän öljyn syömisen osien voitelun parannuttua likvimeluista ja muista paskoista puhistumisen jälkeen, niin saa ameriikan rautakin kelpuuttaa moisen ihme nesteen sisuksiinsa. eniten tuossa jännittää, että alkaako merkkailemaan reviiriä, barbie horolla on vähän sellanen tyyli, että mehut on parkkipaikalla yhestä, jos toisestakin reijästä (en tiedä sitten kiihottuuko se ohi ajelevista äijä pickareista joita pitäjässä on useempikin..), mutta oon ottanu asian niin, että jos alla on pieni rapakko, niin ainakin ko kohteessa on öljyä eli voitelu pelaa ![]() tarttis ettiä se takalukko..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |