Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 07.02.2015, 00:21
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IHKULAINEN Näytä viesti
Mä ostin samanlaisen pwm säätimen ebaysta joskus sisätilan lämppärille. Tosin 20a. En oo sitä viel asentanu, mut ajattelin rajottaa potikan kiertoo, niin et lähtee minimi-asennossa pyörii ja laittaa samaan nuppiin mikrokytkimen tai elektroniikkaa joka kytkee/katkasee virran Sopivassa jännitteessä...
Moi,

hoksaathan mikä ero on DC ja AC sähköllä? Kestäähän säädin tarpeeksi jännitettä?

Jos normi 240VAC auton sisätilan lämmittimestä kyse, niin pyöriihän se rupeli kaikissa tilanteissa ("potikan asento" ja lämpötila)? Itse en menis ropaamaan PWM-säädöllä tuollaista, ellei rupeli saa täyttä sähköä ja vaan lämmitysvastukselle menevää tehoa rajoitetaan, ja siihen (100% resistiivisen vastuksen tapauksessa) vois toimia normi hehkulamppujen himmennin (jonka teho riittää).

Mutta hei, Darwin Awards kaipaa lisää kandidaatteja? :-)

-Paavo
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Flektin valinta Getter Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2015 22:59
Myyty ** Kierrosluvun rajoitin ja mittari ** MakeO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 06.10.2013 13:31
rangen flektin irroitus vesku.r Tekniikka & Jutustelu 5 20.07.2007 12:08
O: Flektin siivet JAMANT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 07.02.2007 20:47
Patrollissa ei löytynnyt kierrosluvun rajoitinta Ari.15 Tekniikka & Jutustelu 4 21.06.2005 10:10


Sivu luotu: 04:18 (GMT +2).