![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() laitas hiukan tarkempia kuvia kokonaisuudesta ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Kunnon kuvatuksia
stefavikaisia pullotunkkeja nurkissa jo pyöriikin
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Tulikos tästä projekti kertomusta
![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Miten putken nippa on liitetty tunkkiin, tiiviste ja latta puristaa päin tunkkia vai joku muu systeemi?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mäntä poikki melkein yläpäästään, sitten sorvissa mäntään reikä ja kierre. Sitten sorvaa nipan jonka toisessa päässä on jarruputken kierre ja toisessa sama minkä on sorvannu mäntään. Latta on siksi että tunkki ei saa nousta ihan tappiinsä ylös. Muuten paine menee ylivuoto kanavan kautta takaisin säiliöön. Loppu suunnilleen selviääkin kuvasta. Ku ei nyt muita kuvia ole tarjolla. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mihis toi maalisäiliö on liitetty?
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa muutama linkki joissa aika hyvät ohjeet vastaavan testerin tekoon:
http://www.peachparts.com/shopforum/...op-tester.html http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=17870.0 |
|
||||
|
||||
![]()
Maali säiliö toimii tosiaan polttoaine säiliönä ja se on liitetty pullotunkin rungon kyljessä olevaan reikään josta tunkki normaalisti täytetään.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut Koivunoksa : 16.02.2015 20:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Tein itse ja säästin | kippo86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.11.2011 08:09 |
Ei enää tarvetta,tein itse | anracing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.01.2008 17:55 |
Itse tein ja säästin; Nautarauta | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 69 | 10.12.2006 19:04 |
Itse tein Snorkkelin.. Säästinköhän?? | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 30.09.2005 13:14 |
Itse tein ja säästin | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.11.2003 17:16 |