Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.01.2015, 16:44
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Nyt sain 66mm hihnapyörät Englannista tilattua..

Emmä uskokkaan että tämän päivän laturit palaa niin helpolla kun tommoset kiinalaiset korjatut. Ei mulla ole ikinä ollut ongelmia Boschin tekemien vehkeiden kanssa. Mutta nämä kiinalaiset tuottaa päänvaivaa turhan paljon. Kun startitkaan ei kestä hiilien osalta 500km kauempaa sama mitä teki.

Ja eihän toi nissanin kone kierrä kun sen 4600-5000rpm max ja tolla välityssuhteella sielä on 15 000rpm.. Laitetaan siihen laturiin vielä 5000rpm lisää, niin kyllä sillä kiire on. Ja miksi sitä laturia pitäisi huudattaa noin korkealle jos se lataa jo täydet alta 10 000rpm?

Noi mun aikanaan polttamat laturit vissiin meni diodisillan osalta rikki kun ne purkas akkua ja latas jotain 12v

Vastaa lainaten
Vanha 30.01.2015, 22:26
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkolanpoika Näytä viesti
Nyt sain 66mm hihnapyörät Englannista tilattua..

Emmä uskokkaan että tämän päivän laturit palaa niin helpolla kun tommoset kiinalaiset korjatut. Ei mulla ole ikinä ollut ongelmia Boschin tekemien vehkeiden kanssa. Mutta nämä kiinalaiset tuottaa päänvaivaa turhan paljon. Kun startitkaan ei kestä hiilien osalta 500km kauempaa sama mitä teki.

Ja eihän toi nissanin kone kierrä kun sen 4600-5000rpm max ja tolla välityssuhteella sielä on 15 000rpm.. Laitetaan siihen laturiin vielä 5000rpm lisää, niin kyllä sillä kiire on. Ja miksi sitä laturia pitäisi huudattaa noin korkealle jos se lataa jo täydet alta 10 000rpm?

Noi mun aikanaan polttamat laturit vissiin meni diodisillan osalta rikki kun ne purkas akkua ja latas jotain 12v
Kyllä nissanin ld-28 kiertää aika hyvin, ainakin noilla pumpun säädöillä, mitkä minulla on veneen koneessa. ja kun sai nuo huomattavat ylikierrokset, niin silloin oli kahva "tiskissä", ja vaihteen sähköjohto irtosi liittimestä. (tuo perävetolaitteen veto/suunnanvaihto tapahtuu sähkömagneeteilla, siis 12v ja n. 2 amppeeria sähköä käämiin, niin imasee teräsjousen potkuriakselin pintaan kiinni, ja sitten mennään... ja vakiona 235 hv asti sama alaperä)

Ja miksi välitetty noin nopeaksi? siksi, että lataa kohtuullisesti myös tyhjäkäynnillä, siis jos tarvitsee em. akkupakettiin esim. 25% lisää varausta, niin ei tarvitse tuntikausia käyttää.(jo reipas 10v ollut invertteri, joka tuuppaa muistaakseni 2,4 kw hetkellisesti, 1,3kw 15 min....
ja miksi wanha ulkoisella tuulettimella oleva bosch? siksi, että nuo alkuperäiset, yli 20v vanhat ovat huomattavan luotettavia.... tuolla konehuoneessa ei ajoviima haittaa, ja lämpöä ajossa saunan verran...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hiluksiin laturin hihnapyörä tai koko laturi tieto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 15.10.2013 19:57
Mistä moniurahihna Mika.U Tekniikka & Jutustelu 10 30.09.2011 19:11
Apua, laturin hihnapyörä! Liffi Tekniikka & Jutustelu 3 25.10.2006 18:55
M: Jeep 4.0l moniurahihna, uusi HEKULIINI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2006 08:47

Sivu luotu: 21:12 (GMT +2).