Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 26.01.2015, 08:53
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Itse olen 3 laturia polttanut ylikierroksilla. Aina kun kierrokset menivät yli suositusten, syttyi laturin merkkivalo. Ja tässä laturin kierrokset ovat olleet luokkaa +16 000rpm. Mutta tästä on aikaa 15-vuotta karkeesti ja laturissa oli ulkopuolinen tuuletin. Ja ne olivat korjattuja vaihtolatureita. Sen jälkeen tuli isompi hihnapyörä ja ongelmat loppuivat tyystin. Itse epäilisin että laturin laatu ratkaisee tässä, onko korjattu, vai joku uusi Bosch tai Denso.. Korjatut voivat olla mitä sattuu, samoin kuin nuo halvat kiinalaiset. Denson laturi kuiteskin maksaa sen 200e, että halvempi siihen on ostaa se 30e hihnapyörä ja ottaa varmanpäälle.

Race latureillekkaan ei summitin sivujen mukaan suositella kuin 20 000rpm..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hiluksiin laturin hihnapyörä tai koko laturi tieto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 15.10.2013 19:57
Mistä moniurahihna Mika.U Tekniikka & Jutustelu 10 30.09.2011 19:11
Apua, laturin hihnapyörä! Liffi Tekniikka & Jutustelu 3 25.10.2006 18:55
M: Jeep 4.0l moniurahihna, uusi HEKULIINI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2006 08:47


Sivu luotu: 05:57 (GMT +2).