![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Rekattu oma huoltariksi jo kaaaaaauan sitten joten ei hirveästi painosta. Mutta hyvä sentään että tullut jotain tolkkua tohon verotukseen jos joku haluaa sen tehdä. Ettei tartte maksaa uuden hintaa veroa jostain 3000000 ajetusta vanhasta paskasta ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Öö siis tyhmä ei nyt tajunnut luettua tekstiä, ittellä kiisseli pajero joka on rekattu huoltoautoksi niin tuleeko siihen jtn veroseuraamuksia vai jos meinaa rekata huoltoautoksi nyt nii sitte tulee?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisaalta tämähän tarkoittaa myös sitä että esmes vanhan dieselöidyn Suzukin saa rekisteröityä pakettiautoksi, mutta pitää maksaa autoveroa n. 15% nykyarvosta. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itsellä moinen dieselöity Suzuki -89. Oletetaan että arvo on 1000€ (henkilöauto), joten veroja tulisi maksuun noin 150€? Vuodessa tulee tällähetkellä käytöstä veroa jotain +400€. mihin ajoneuvoluokkaan tuon voisi muutoskatsastaa ja paljonko vaikuttaisi vuotuisiin veroihin? Tehdäänkö tässä siis alennetun veron maasturista täyden veron paku, jolloin voin laillisesti ottaa myös voimanulosoton pois? -Teemu |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 17.02.2015 22:53 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tuotatuota, ei ole ihan suoranaisesti huoltoautojuttua eli pieni offtopic, mutta mites näissä vanhoissa joissa, otteessa siis maastohenkilöauto ja 5 paikkanen, nuohan on alkujaan ollu kaikki 7 paikkasia, niin saako sinne nakata kolmannen rivin ilman kiukuttelua paikalleen, kunhan käy pyytämässä uuden otteen konttorilta, jossa henkilöluku on 7? kantavuuden pitäsi riittää heittämällä esim HJ/Y60 jne bussimallin maastureissa..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Matti. Vedin vain johtopäätöksen tuosta farkku asiasta ton hiluxin perusteella kun luulin ettei niissä mitään erottelua ollut vaikka näköjään olikin.
Mun pieneen päähän ei vaan mene tuo valtion logiikka. Miten kertaalleen maksetut verot katoaa tuossa 2 paikkaseksi pakuksi muuttaessa. Aika syrjivää vielä että ne katoaa vain maastureissa. Eikös kho juuri rankaissut verottajaa tuontiautojen korkeammasta verotuksesta. perustellen ettei kaksi samanlaista autoa voi sisältää eri määrää veroa? Jos tuollaisesta maksetaan kahteen kertaan vero niin eikö se ole vielä syrjivämpää? Valtio ei ilmeisesti halua menettää dieselivero rahoja ja sen takia yrittää vähentää 2 paikkaiseksi muuttamista. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli koskee siis vain tulevia muutoksia.
__________________
-Pauli- |
#9
|
|||
|
|||
![]()
mitens käy patrollin mille on tulossa mallisarjan muutos, eli työn alla on tehdä lavapatukka joka on jo valmiiksi n1 niin säilyykö se vielä n1mallina? kunhan lava on sen 185cm.
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei vaikuta.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mut pickupiks leimatun patrollin muuttaminen huoltoautoks, et sais lavaa typistää, ei enää ilmeisest sit enää kannata?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Menee sen pakuksleimaamispäivän säännöillä, eli toimii lavakikkailu niinkuin tähänkin asti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
Autovero | juuso* | Chit-Chat | 9 | 17.12.2012 18:37 |
Autovero | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.06.2005 22:30 |