![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eiköhän suurin osa tuosta kestämättömyydestä selity sillä +20 vuoden käytöstä ja se paikat rikkoo sitten kun on raskaampi ajotyyli. Toki onhan siinä enemmän spooreja että pitäs vähän ennemmän jakaa sitä momenttia kun on enempi pintoja niitä vastaanottamassa. Mutta en ole ikinä emppiiristä tutkimusta tehnyt. Vain lukenut juttuja
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja kai ne 24 splinet kestävämpiä on ku nuo 10splinet mutta kysymys onkin kuinka paljon,saako sijoitettuun euromäärään nähden kuinka paljon kestävyyttä...mut kait se on niitä 24spline palikoita johonki väliin ruvettava haalimaan ku ei innosta akselinvaihtokaan...
__________________
RRC -87 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ajamassa käyty...eikä ilman vahinkoja tietenkään..molemmat etu parkki/vilkku hässäkät lensi helvettiin,etulokasuoja repesi ja pisteenä iin päälle rengas räjähti,tuoreesta maalipinnasta puhumattakaan..mutta murros kesti ja hauskaa oli taas...
![]() onko valmiita sarjoja,tai tekeekö kukaan???ei ainakaan ole tullut vastaan vaikka olen koittanut etsiä interwebin ihmeellisestä maailmasta... ![]()
__________________
RRC -87 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Jokunen vuosi sitten mittailin: Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
akselin vaihto ei ainakaan tässä vaiheessa kiinnosta ja taitaa jäädä hi-steeri n tekeminenkin väliin,eihän noita ohjauksen osia saa itse tehdä? seuraillaan miten paikat kestää ku viikon päästä vaihtaa nuo isommat renkaat alle,jos se alkais akselin vaihto kiinnostamaan... ![]() nyt alla on pyöriny malatesta kaimanit koossa 235/85/16 ja uudet renkaat on boggerit koossa 35/14.5/15...
__________________
RRC -87 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
10-poorisilla ja avoimilla perillä 35" boggeri kuulostaa remontilta ![]() 10-urasista lukoista ZeiZein kanssa samaa mieltä, ei kannata ostaa ellei saa niin halvalla että laittaa vain vahvemman tasauspyörästön takia ![]() Sattui tänään käteen portaalivolvon vetoakseli, mitat käytännössä samat kuin roverin 24-uraisessa. Toki se portaaliboxin välitys pienentää vääntöä joten käytännössä kesto ihan eri.
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ashcroft sano että alkupään murrokset on kestävemmät kuin nuo uudemmat joissa kiintee stubi akseli.. Ja niiden etuvetarit on tehty sopimaan joko niiden omiin murroksiin,tai sitten noihin alkupään murroksiin..
Just tuli niiden 24spline lokkeri ja niiden HD 24spline veatrit.. Quaifen torseeni custom vetareineen lähtee myyntiin lähi tulevaisuudessa |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
RRC -87 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Range Rover 3,5 V8 -87 MYYTY | Marko.S | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 07.04.2013 10:32 |
Myyty Range Rover V8 EFI -87 | Niko | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 24.10.2010 10:44 |
Myydään Range Rover osia 87-91 | Holst | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 19.07.2009 18:06 |
Myyty Pilkotaan Range Rover vm.87 | kuningaskulkuri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 02.12.2008 23:15 |
Range Rover -87 EFI tyhjäkäyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2007 18:17 |