Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.01.2015, 21:19
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Perusasetus

Pari kertaa olen itse todennut sen, että ostaja on tahallaan särkenyt vasta ostamansa laitteen vaikka miten on neuvonut käytössä, ja sitten itkenyt niin pitkään että olen suostunut kaupan purkuun ja pitänyt omina kipeinäni... Toisin päin ei taas ole koskaan käynyt näin, kaikenlaista paskaa on tullut ostettua mutta kaikki ne on myös omalla rahalla korjattu.

Nykyään auto tms kaupoissa pidän niin pitkän istunnon ostajan kanssa että autosta/pyörästä/mönkijästä tms käydään IHAN kaikki viat läpi mitä minun tiedossa on, ja tämän jälkeen käydään kohta kohdalta läpi autoliiton sivuilta löytyvä kauppakirja joka hyväksytään allekirjoitetaan molempien toimesta. Ja tuo kauppakirja on muutenkin hyvä, siinä tehdään selväksi että myyjän vastuulla ei ole mikään vika mitä autossa on näkyvänä tai piilevänä ja se myydään täysin siinä kunnossa kuin se ostohetkellä on. Sitä allekirjoitettua sopimusta vastaan on paha käydä tappelemaan.

V*tuttaa kun tämäkin maa on menossa tuohon jenkkimalliin, että kaikessa pitäisi olla takuu ja ostaja on jumala jonka päätehtävä on saada myyjä nalkitettua maksamaan myymänsä tavara uudenveroiseksi. Yrittäkää nyt s**tana kaivaa ne kivekset pois sieltä vatsamakkaroiden alta ja lopettaa se turha vinkuminen, käytetty EI ole uusi!

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyjän vastuu myydessä käytettyä autoa??? zjeep Chit-Chat 76 16.06.2013 17:09
Nyrkkipajan vastuu? Caddy Chit-Chat 19 24.02.2008 20:54

Sivu luotu: 11:51 (GMT +2).