Takavalotakuuhan näissä on, toki jonkun petosasian tjsp. voi yrittää joku viritellä jos ilmiselvä vika on ja sitä koitettu peitellä ja/ tai tietoisesti valehdelty. Jos auto on ollut päällisin puolin kunnossa ja kaupantekohetkellä vaikuttanut hyvältä, niin se on vähän niinkuin voivoi. Toki jos vaihtokauppaan tyytymättömällä osapuolella on kavereita prätkäjengissä, niin helpompi on suosiolla maksaa kuin taivuttelun jälkeen. Ei ole ollenkaan mahdotonta, että näin käy.
Sen sijaan jos uhkaa poliisilla tai oikeudella, niin tuskin on isoja poikia hätyyttämässä oven taakse kolkuttamaan. Yrittää vain epätoivoisena saada rahojaan takaisin, kun kävi paska tuuri. Itse myin joskus Opel B- Omegan 2,5 litran V6- koneella johon olin tehnyt kansirempat, ja muutenkin oli antureita yms. vaihdeltu. Viimeisimpänä oli puolayksikkö (alkuperäinen) sekä Boschin alkuperäinen ilmamassamittari. Syystä tai toisesta ne hajosi uudella omistajalla lähes peräperää alle kuukausi auton oston jälkeen - reilu vuosi/ n. 10000tkm sen jälkeen kun olin ne itse vaihtanut. Olisi halunnut minulta vajaata tonnia osista + vaihtotyöstä. Tokaisin että ei onnistu..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro
Riitajuttuna oikeuteen, sitä varten kotivakuutuksessa on oikeusturvavakuutus.
|
..ja häviäjäksi jäät itse jos jutun häviät. Oikeusturvavakuutus kun ei kovin pitkälle kata lakimiesten kuluja.