![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitä niille pitäis tehä? Aattelin vaan kun nuitten koneitten kanssa pelannu 20v. ni jottain tiiän niistä itellä on neljässä vehkeessä noita koneita ja ei kahta samanlaista jos kaipaat apuva niin ota yhteyttä yv.nä
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pakkaa vähän tupruttamaan. Tää on kyllä ollut vähillä käytöillä viimeiset vuosikymmenet, joten voi siinä muutakin olla, mutta suuttimista vois olla hyvä lähteä liikkeelle. Käynti on kuitenkin suhteellisen ok. Selvinnee kun nypätään se pois veneestä ja pääsee tarkemmin tutkimaan.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
entäs mynädiesel?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Epäilen vahvasti että potee käytönpuutetta jos se kylmänä työntää valkosavua se on ominaisuus jos tuo olis mun niin kattosin ensin ennakon ennen kun purkaisin suuttimet se kun on aikaharvoin kun niistä vika löytyy ellei ole saanut vettä
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voiko toi tehdä saman kuin major, et syö pumpun rattaan kiilaa ja sit ajotus siirtyy?
Ja jos sitä ei huomaa niin pumppu nylkyttää käydessä ja lopulta pilotilla lämmintä konetta käyntiin ![]() Ei kellään ois supermajoriin syöttöpumpun akselia joka tulee jakopäähän?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei voi koska näissä koneissa on pumppu lohkossa kiinni ja pumpun päässä on ratas eli ei ole välikoplinkia niikuin majorin ja traaderin koneessa,Onhan näitäkin joku väittänyt traaderiksi muttei niillä ole yhtään yhteistä osaa,Enakko kannatta tarkistaa koska jakopäässä on muutama ratas jotka ajamukaan kuluu ja syöttö jää myöhälle tai joku kiila antautuu.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Koneen numeroita:
Lohkon kyljessä T1 703F 6015BA Kannessa 683 F 6090 GAA Pumppu Simms P5053/C Pumpun takana olevat merkit 7x3 FCF 1xx (x= erikoinen merkki). Lohkossa takana yläreunassa pumpun puolella stanssattu 365. Jostain luin, että kertoisi koneen koon. Pumpun ajoituksen meinasin tarkistaa, mutta kampiakselin päässä oleva merkki heittää noin puolen kierrosta verrattuna pumpun merkkiin. Täytyy keksiä joku muu konsti. Otin myös pumpusta öljyt pihalle, puolisen litraa sitä tuli ulos ja sen verran sitä vissiin pitäisikin sielllä olla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Annetaan fordin automaatti | Mika R | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.02.2012 02:38 |
O:fordin mittari | mauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.01.2007 11:28 |
M: Fordin C4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.08.2006 15:41 | |
Fordin öljyt | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.08.2006 23:10 | |
L: Fordin V-4 -moottori | MK | O/M/V Muut | 0 | 20.09.2004 10:38 |