![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Jos casteri on liian pieni tai negatiivinen, niin se käyttäytyy vähä "äkkinäisesti" liikenteessä. Esim kaistan vaihdossa pikkusella ratin liikkeellä hyökkää kerralla kaistan verran.
Sit tosiaan liian isolla casterilla tuppas ainakin RJ woblaamaan ihan pirusti, ennenku laitto tukevan ohjausiskarin suoraan raidetangosta etuakseliin. Siihen laitoin casteria 14° luokkaa, kun aattelin jotta korotan lisää, mutten sitten ikinä korottanukkaan ja jäi sitten isoksi tuo casteri. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 olka-akselin laakeri?? | ukkonen7 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.04.2012 14:13 |
Kuormatunnistimen asento | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.09.2009 06:41 |
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
hj olka-akselin laakerinumero? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.12.2006 19:52 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |