![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvin taipuu noi peltihommat teillä ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Anteeks Tare, mut jotenki tuli hyvä mieli et joku ruttas kuskin kyljen ku ite hoidin hantin puolen.
Ja ite huomasin sillon ko kyseinen auto kaatui et tommone 3/4" iso hylsysatsikin tuntui turvattomalta kapineelta sitomattomana. Ja mitenni ei muka kehtais sanoo ajaneensa kotitiellä, tiedän yhden jätkän ko veti omal pellol ton paten kyljelleen.
|
||||
|
||||
![]()
Samaa siinä ojanpenkalla seistessä ajattelin, että tolla kyljellä se ei oo viel ollukaan..
mutta sun peltodriftailuissa oli kyl vähä yritystä ![]() Auton ku sai talliin ni Isäukko vaan totes että onneks on uus lokari ni on helpompi oikoa kun ei putoile ruostetta ![]() mutta hankala oli oikoa tota takakulmaa kun ojanpenkka oli painanut sita alaspäin, sisäänpäin ja siellä takakulman sisällä ollut tunkin telineestä jääny kunnon vekit ja venymät pintapeltiin. Sai kyllä naputella ja portolla painaa jännityksiä ja taas naputella ettei jää pellit "veltoiksi" Viimeksi muokannut tare : 17.01.2015 08:06 |
|
||||
|
||||
![]()
Sinne jäi kuivumaan päivällä
|
|
||||
|
||||
![]()
helpompi noi peltikommat huomattavasti mitä Tarelle uutta päätä! Aika liki se hi-lifti todellakin oli,noi on aina niitä juttuja et enhän minä eikä se sieltä osu jos jotain käy
![]() Hyvä näin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itselle tuli tuo kuormansidonta oppitunti tuossa joululomille mennessä. Delican perä "täynnä" kaikkea mahdollista väliltä joululahjoista/ruuista työkaluihin (mm moottorisaha). Alle 80km/h vauhdista eturengas nappasi tielläolleeseen lumipolanteeseen, josta sitten imasi auton ojaan. Ojassa sitten heitti auton poikittain ja tästä katonkautta ympäri ja takaisin renkaille. Tuuria oli hemmetisti mukana, autosta lähti lisävalot katolta, peralasi rikki ja peräkontti melkein täyteen lunta, kuskinpuolen etuvilkut kappaleiksi. Peräkontissa olleet romut pysyivät onneksi suurinpiirtein peräkontissa ja lumi tuli sisään peralasista eikä tuulilasista. Ja tuli sitä käytyä vissiin vöissäkin aikatiukoilla, koska rintataskussa ollut puhelin taittui melkein 90asteen mutkalle minun ja turvavyön välissä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sitte pitäis hakee kasa sidontalenkkejä ja laitella ne kiinni!
Pikkuisen vaihtelee "Halpismaaleissa" noi sävyt kun samaa maalia ja ohennetta millä maalattu muukin auto niin nyt sävy kyllä poikkeaa reilusti, mutta saa kelvata! |
|
||||
|
||||
![]()
hyvä tuli.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Uuden tyylin SelfieLainaus:
![]() Selfie-kuva tosin hiukka epäterävä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
On se hyvä ettei toi piili tullu mulle ku se ei nähtävästi pysy ollenkaan pystyssä..mun pitää kuitenki päivittäin käydä töissä. ;-)
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Datsun "talvisota" Patrol " 499e | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 05.09.2013 21:39 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
DATSUN 4X4 YONEZAWA RC "porttaalein.." | Kylmit | Chit-Chat | 2 | 13.03.2011 15:42 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostetaan datsun-83-85 sd25 pakoputken "alkukäyrä". | woogie | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.10.2008 20:24 |