Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.02.2014, 07:18
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.051
Perusasetus

No on se vähän edessä ja kuvakulmakin hämää kyllä hiukan, mut ei lipsu veturissa fillarit

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.02.2014, 17:48
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.051
Perusasetus

Ei se takakardaani kauaa kestäny, heti aamusta antautui. Heikkoja noi Tojotan osat
Voi olla että ajolinja vaikutti siihen hiukan..



Ei muutakun tallille



Ja kardaani jigiin



Ja loppupäivä ajeltiinkin suurinpiirtein huoletta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.02.2014, 18:12
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
No on se vähän edessä ja kuvakulmakin hämää kyllä hiukan, mut ei lipsu veturissa fillarit
Mulla olis tuosta vähän semmonen muistikuva et ei lipsu
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.02.2014, 21:40
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.051
Perusasetus

Molemmat pyöränlaakerit tuli kiristettyä kun oli laakereissa välystä.
Molemmilla puolilla oli napalukot ihan reilusti löysällä, löystyykö nää helposti vai onko joltain vaan jääny löysälle?
Tämänpuolen napalukkokin tuli kalvettua auki ja hitsuuteltua uudelleen.
Raidetankokin vaatii hiukan oikaisua.



Raidetangonpään mutterin irroittaminen vaati kalvamista laikkakoneella ja sitten selvisikin miksi se oli hitsattu, kierteet menny mutterista ja osittain raidetangon päästä.
Kierreviilalla sai hetken kihnuttaa että sai uuden mutterin menemään ja tuuria oli että tommonen M14x1.5 mutteri löytyi tallista.
Lisäksi kevennetyt spacerit eteen ja taakse(painon säästöä) kun renkaat ottanu hiukan edessä lehtiin ja takana runkoon.



Ja kun en halunnut noita vanteita kolhia enempää kivikossa niin sain haalittua sekalaisen vanne setin



Hiukan sorvia että sai backspacet samalle tasolle



Ja sitten piti alkaa hiomaan vanteita niin mietin jo että pitää viedä puhallettavaksi mutta sitten muistui mieleen vanha "pyörityskone"






tommonen siniharmaa väri tuli aluksi sotkettua, mutta..



Piti saada jotain pirteempää
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Datsun "talvisota" Patrol " 499e tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 11 05.09.2013 21:39
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet Dectane O/M/V Renkaat ja vanteet 1 19.01.2013 15:02
DATSUN 4X4 YONEZAWA RC "porttaalein.." Kylmit Chit-Chat 2 13.03.2011 15:42
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 13.02.2010 21:22
Ostetaan datsun-83-85 sd25 pakoputken "alkukäyrä". woogie O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.10.2008 20:24


Sivu luotu: 16:48 (GMT +2).