Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 13.01.2015, 09:35
Mikko_L:n Avatar
Mikko_L Mikko_L ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.04.11
Sijainti: Karkkila
Viestit: 391
Perusasetus

täällähän on hyviä uutisia. Tosin nyt mennyt hukkaan muutamat ponnistelut kun on etitty henkauton runkonumeroita ja papereita.

Minkäköhän penkkeja esim 60 sarjalaisiin aletaan laittaa taakse. Ei varmaan alkuperäisiä ole olemassa ihan hirveesti.

Saakohän sit esim jokaisesta esim hj-61 tehä 8+1 paikkasen vaikka ei olis tehtaalta lähtiessään ollut kuin 5 tai 6 paikkanen.

tommosesta 9 paikasesta hj:stä haaveillu jonkin aikaa ja yks sellanen olikin myynnissä joitain aikoija sitten mut hinta oli vähän suolanen. muistaakseni jotain 8000e

Jos joskus sais noi kaikki romut tuolta liikenteeseen ja sit hommais vielä tuollasen 8+1 hj:n niin toi käyttöpoisto alkaa olee ihan hyvä juttu

tälläset tuolla odottais "pikku" huoltoja et sais leimalle

BJ-75 8+1 henkauto
HDJ-80 7+1 henkauto
BJ-42 2+4 paku


Sit ku muuttelette autojanne henkilöautoiksi ni muistakaa et esim työvaloja ei saa olla autossa. mikä on ihan vitun naurettavaa...

Viimeksi muokannut Mikko_L : 13.01.2015 09:43
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
huoltoautosta-->henkilö autoksi? mika.p Tekniikka & Jutustelu 96 02.05.2019 17:10
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi? Unski Chit-Chat 11 06.06.2012 16:59
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi farmari Tekniikka & Jutustelu 5 18.01.2011 19:44
Huoltoauto takaisin henkilöautoksi lami_ Tekniikka & Jutustelu 15 29.08.2007 09:31
käyttökokemuksia huoltoautosta?? Tekniikka & Jutustelu 21 19.06.2005 07:22


Sivu luotu: 09:13 (GMT +2).