Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2015, 18:32
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

selevis sit se lokattaminen sun muut häröäänet tai ainaki osa niistä.. tälläne tapaus kun aukas perämurikan.

https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater

eli yhen kappaleen dana30 periä tarttis, tai mikälie dana 310B tuo onkaan.

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.01.2015, 19:32
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ei antanu lupaa luokaton luokkahitsari peräkorjauksen kuvan julkasuun, mut kerrotaan sanallisesti, kemppiliimaa niin loppu lokattaminen, paitti kun löysää kaasun kaikkihan sielton paskana, mut rauhassa jos korjais ja tekis kerralla sit hyvän ku aukasoo

käytii ajelemas vähän oman seuran ajopäivillä ja joku alko kolisemaan oudosti muutaman ojan jäläkeen ja tälläne siel sit olt tarjolla :P



vahvistettava näköjään jotenkin tuo panssarin tuenta kuskin puolelta, ko näyttää jo vääntyneen ja ei olla edes kunnolla viellä tullu hierottua kiviin.. nihkee rakonen kun vähän ahdas, mut joku L mallin tuki tuohon pittää laittoo..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!

Viimeksi muokannut PunisherFIN : 17.01.2015 19:35
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.02.2015, 11:54
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tää ei nyt oikeen oo edenny halutulla tavalla, vielkii tekolistalla panssarit ja tuo perän korjuutus.. osin vähän omaa motivaation puutetta ja sit pitää joskus hoitaa parisuhettakin, ko pelekät ajoviikonloput ei riitä pitämään apukuskia tyytyväisenä

haalin imatralta V8 grandin varaosiksi ja tällänen kaunokainen sieltä löytys sitten AnttiXJ:n ja Young'n'Dumin neuvomana..



purin eilen romusta etuakselin irti ja meinasin heittää niineen paikalleen, mut eipä käyny perävälitys, Barbiessa on näköjään 3.55 ja romussa 3.73 eli joutuu tekemään murikka jumppaa molempiin päihin.. TOSIN positiivista on se, että kun avasin etupään kopan niin _kaikki_ osat täysin virheettömiä, en mie montaa perää auki ole nähny, mutta tuo oli kirkkaasti parhaassa iskussa ever.. tosin mittarissa 203tkm, eli ei ihan hirmusesti rullattu tuo purkuvehjes ainii ja taka-aksula levyjarruilla, ny miullaki toimii sit jatkossa mettäs takapään jarrut kun kahella reissulla kadonnu kokonaan takaa ko rummut paskaa täys, on eksoottisen villi tunne kyl tulla maantiellä mutikoilla risteykseen ko pelkkä etupää jarruttaa ja sekin sillai et absit sekasin, eli ei tiedä minne kinneri syöksyy

mut tosiaan nytte on grandin osia jouten, TODELLA HALVALLA, akselit, etuvalot, takavalot ja pari oven lukkoo +VIC menee itelle, loput lähtee nurkista 2vkoa siitä kun auto on paloteltu ja kori viety paaliin, eli n 3vko kuluttua tuo on taputeltu. konehan tuossa on perimätieton mukaan vuosi takoperin ollu viel tulilla ja pyöri käsin, eli ei ole jumissa. laitan varmaan viel ilmon ostomyynti puolelle kuhan ehin, mut jos jonkun kaveri tai ite tarttee ni laittakee yyveetä
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.02.2015, 12:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Mikset laita tuosta V8- versiosta suoraan molempia akseleita omaasi? Ei tarttisi jumppailla välityksien kanssa mitään
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.02.2015, 12:33
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

purettava jokatapauksessa molemmista ja yhisteltävä, koska ristiin löytyy klapia molemmissa. sama kun ne on irrallaan niin tehä hyvillä kasaan, ettei tarvia sitten heti alkaa vaihtamaan jotakin palloniveltä ekan keikan jäläkeen omissa uudet jarruosat ja laakerit, purkuosissa edessä klapia vasemmalla ja suojakumet paskana murroksista. takana jarruosat paskana/ruosteessa purkuakseleissa, omassa perä valjä, eli tarvin levyt ja palakiekan, et saa pelittämään levyjarruilla. nää on just näitä käytettyjen osien riemuja ja kun tuon jumpan saa tehtyä niin tulee samalla tutuksi et mitä tuo on syöny niin ei sitten pikaremonteissa mene sormi suuhun niin pahasti

eteen oli tarkotus nostaa tuo purkuakseli kokonaisena, pl et vaihdan navat ja jarrut omistansa. taakse vaihdan ilmeisesti nyt välityksen, ellei nuo enskahtomalla paskana olevat jarruosat ole sitten kunnolla tikissään, sit varmaan koko aksula vaan vaihtoon jos jarrut on ok.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.02.2015, 20:29
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tulin taas kyllä siihen tulokseen et vittu jos asiat voi tehä monimutkasesti niin näissä ne on tehty just silleensä. taka-akselin irrotukseen tuhraantu melkein 4h kun yksin lattialla sitä pulas, mie en ymmärrä minkä takia isot pultit pitää olla jottain helevetin torxeja ja aina on jotakin edessä, ettei tukivarretkaan irtoo suoralta linjalta, vaan eka purettava jotain pois, et saa pyssyn hollille. saatana räikkä ja pulttikoneet keksitty jo sillon kun grandi on ollu piirustuspöydällä ni selvästi näkkee et lista avaimella pitäs kaik aukoo kun jenkillä ei ole hahmottunu et joku vois käyttee pyssyä huoltoihin.. wtf?!?

no, työvoitto ja alkaa hahmottua pikkuhiljaa tuo takaperonen ajattelu, jos jottain positiivista niin molemmissa päissä perämurikan sisällä on niin kauniit osaset, et luulis että ne on tehtaalla asennettu eilen ja on ajamattomat. ny kauhia tuska et vaihtaakko navat barbiesta varaosa-akseliin ja koko paska paikolleen vai murikka vaan suojakumen vaihon kanssa eteen. takaseen polttelis tuo levyjarrullinen varaosa-akseli, mut siihen tarviis uusia about kaikki jarruosat, mut välityksen joutus vaihtamaan sit jos omaansa laittasi rojut, eli mitehä shimmaamisen kans et osuu hammaskosketukset kohalleen varaosa-aksuloissa on nimittäin kosketukset osunu kerralla paikalleen ko yhen ainutta naarmua ei näy missään
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.02.2015, 21:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
tulin taas kyllä siihen tulokseen et vittu jos asiat voi tehä monimutkasesti niin näissä ne on tehty just silleensä. taka-akselin irrotukseen tuhraantu melkein 4h kun yksin lattialla sitä pulas, mie en ymmärrä minkä takia isot pultit pitää olla jottain helevetin torxeja ja aina on jotakin edessä, ettei tukivarretkaan irtoo suoralta linjalta, vaan eka purettava jotain pois, et saa pyssyn hollille. saatana räikkä ja pulttikoneet keksitty jo sillon kun grandi on ollu piirustuspöydällä ni selvästi näkkee et lista avaimella pitäs kaik aukoo kun jenkillä ei ole hahmottunu et joku vois käyttee pyssyä huoltoihin.. wtf?!?

no, työvoitto ja alkaa hahmottua pikkuhiljaa tuo takaperonen ajattelu
Ainoa idioottimaisuus taka- akselilla on ne torx- pultit.. Mutta mitenniin ei pysty avaamaan pyssyllä, ja on takaperoisesti? Kaikki akselini olen kyllä Jeepeistä irrottanut ja kiinnittänyt pulttipyssyllä; lenkillä tai T- kappaleella + hylsyllä pitää kiinni siltä puolelta mihin pyssy ei mahdu. Etuakselilla tosin on vähän ahdasta banjon vieressä alatukivarressa, siinä vähän voi joutua kikkailmeen. Kaikki muut pultit etu- ja taka-akselilla lähtee pyssyllä hyvin?

Taka-akselin irrottaa helposti tunnissa, olettaen että rojut eivät ole ruostuneet jumiin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 19:27 (GMT +2).