Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 07.01.2015, 10:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Pallonivelillähän käytännössä kaikki Danan akselit nykyisin on tuossa kokoluokassa ainakin. Vanhemmat D60:t on king pin- tyyppisiä, ei paikalleen prässättävillä pallonivelillä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
vähän ihmetyttää nuo muovin palat sisäänjouston rajoittimena, mutta olisko joku käynyt ottamassa tyypit pihalla?
Onhan siellä ainakin tehtaan alkuperäiset pehmeät uretaaniset ylhäällä, niinkuin yleensä kaikissa Jeepeissä on jousitolpan yläpäässä roikkumassa. Samahan se on, onko joustonrajoittimena nailontankoa, alumiinilevyä vai jääkiekko..? Samalla tavalla ne kaikki kestää ja toimii. Toki hifisti käyttää hydraulisia bump stop- kannuja, niin saa loppujoustoon oikeaa vaimennusta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä auto... Tapahtumat 8 03.12.2005 09:30
Mikä auto? kharju Chit-Chat 8 23.10.2005 11:47
Mikä auto?? Tomppa82 Chit-Chat 11 22.09.2005 21:17
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
mikä auto himself Tekniikka & Jutustelu 0 25.04.2003 14:04


Sivu luotu: 05:19 (GMT +2).