![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No mie olisin ottanu öljytilan puolelta suojan pois.
Öljy toki pääsee laakeriin ajan myötä,vaikka suojat olis paikoillaan,mutta laakerista kulumisen myötä irtoava metalli ei pääse huuhtoutumaan öljyn mukana pois,vaan pyörii jatkuvasti laakerin sisällä ja nopeuttaa kulumista. Normaalisti suurin osa laakereista ja rattaista irtoavasta metallista poistuu esim.vaihteistosta öljynvaihdon yhteydessä,paitsi nyt tuosta kyseisestä laakerista. Ei toki tässä tapauksessa juurikaan vaikuta laitteen käyttöikään,koska eihän nykyautojen vaihtestoöljyjä ole monessakaan merkissä tarkoitettu vaihdettaviksi. Samat öljyt menettelee koko auton laskennallisen käyttöiän. Ei vaan välttämättä toimi meikäläisittäin,ku autojen käyttöikä on hiukan jotain muuta mitä valmistaja on kaavaillu.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron laatikon häntäpään laakerista | rewas | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.06.2014 21:37 |
suuttimen tiivisteen irrotus ongelma | hopeahuoli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.01.2014 22:41 |
Toyotan vaihdelaatikon tunnistusta | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.07.2013 13:03 |
Suzukin taka-akselin laakerista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.03.2009 13:27 |
samurain kingpin laakerista? | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.05.2005 20:24 |