Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 06.01.2015, 11:06
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.116
Perusasetus

No mie olisin ottanu öljytilan puolelta suojan pois.
Öljy toki pääsee laakeriin ajan myötä,vaikka suojat olis paikoillaan,mutta laakerista kulumisen myötä irtoava metalli ei pääse huuhtoutumaan öljyn mukana pois,vaan pyörii jatkuvasti laakerin sisällä ja nopeuttaa kulumista.
Normaalisti suurin osa laakereista ja rattaista irtoavasta metallista poistuu esim.vaihteistosta öljynvaihdon yhteydessä,paitsi nyt tuosta kyseisestä laakerista.
Ei toki tässä tapauksessa juurikaan vaikuta laitteen käyttöikään,koska eihän nykyautojen vaihtestoöljyjä ole monessakaan merkissä tarkoitettu vaihdettaviksi.
Samat öljyt menettelee koko auton laskennallisen käyttöiän. Ei vaan välttämättä toimi meikäläisittäin,ku autojen käyttöikä on hiukan jotain muuta mitä valmistaja on kaavaillu.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron laatikon häntäpään laakerista rewas Tekniikka & Jutustelu 4 11.06.2014 21:37
suuttimen tiivisteen irrotus ongelma hopeahuoli Tekniikka & Jutustelu 12 27.01.2014 22:41
Toyotan vaihdelaatikon tunnistusta pjtk Tekniikka & Jutustelu 6 01.07.2013 13:03
Suzukin taka-akselin laakerista sako Tekniikka & Jutustelu 6 13.03.2009 13:27
samurain kingpin laakerista? -teemu Tekniikka & Jutustelu 6 04.05.2005 20:24


Sivu luotu: 20:18 (GMT +2).