Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.12.2014, 08:41
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

kuhan mie ny rakennan siihen(kin) panssarit niin uskaltaa vähän käskee

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.12.2014, 20:51
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

meni päivä nuoremman navigaattorin kanssa hallilla turatessa, löys sitten valotkin katolle ja mystisiä vikakoodeja ihmetellessä muuten. auton pakkailuhommia ja siinäpä tuo mänikii

kai näil jotain näkee, tai sitten ei



__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2014, 23:07
pstj pstj ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.14
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 79
Perusasetus

Mitä kautta kiskaisit valojen piuhat katolle?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.12.2014, 23:14
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

kuskin A pilaria pitkin ylös ja kylmästi oven välistä, tuosson niin paljon tiivisteitä joka suuntaan, ettei näy tekevän piuhalle mitään. terranossa yksinkertaset tiivisteet ja kesti normaali 2 napanen kajaripiuha kaks ja puol vuotta, kunnes hävitin auton pois ny on käytössä ulkokama kaks napasena ja kuori viel päällä ni jos tuo välttäs eihä tuo ny ehket siistein asennus ole, mut välttää tuon vertaseen ja aikaa oli kaks tuntia nakutella valot katolle jnejne, ni ei oikeen jääny sipistelyvaroja
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.12.2014, 22:28
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

käytiin sitten suunnistelemassa tuolla Worryn maisemissa ja jeeppi pelas koko päivän kun kello. mitä nyt vinssillä roikottaessa, siis kirjaimellisesti roikottaessa kärsii sähkön vähyydestä, no yheltä yellow topilta ihan mahottomia voi vaatiakaan äkkiä sanosin, että joustoja on ihan riittävästi, jopa sen verran, että tuon saa katolleen jos hölmöilee, onneks osas ottaa kaks kertaa takasin, ettei tullu maalivirheitä, eli niitä ajolinjan muutoksia pikavaihteella :P

päivästä jäi sen verran käteen, että perien panssarit, palkkihelmat ja pohjan/jakiksen alle tarttee panssaria ja takavinssin.. takavinssi oli apukuskin "vaatimus" ja ihan selkeesti tuo sellasta kaipaa, niin vois ajella vähän rohkeemmin ja keulalla tulee todnäk jatkossa olemaan runvan virveli, koska tuo tml tuntu auttamatta hitaalta, voi toki johtua siitä, että pidemmällä vedolla jännite putoo liian alas, mutta kyl se hidas on tyhjänäkin kelatessa, ei vaan miun adhd hermot kestä ootella tyhjän narun vetoa sisälle..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.12.2014, 00:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
äkkiä sanosin, että joustoja on ihan riittävästi, jopa sen verran, että tuon saa katolleen jos hölmöilee, onneks osas ottaa kaks kertaa takasin, ettei tullu maalivirheitä, eli niitä ajolinjan muutoksia pikavaihteella :P
Nämä on vielä vakiotukivarsilla ja -vietereillä, 45mm korokepalat ja vakiota pidemmät iskarit, etuvakaaja irti ja takavakaaja kiinni. En ole takavakaajaa irrottanut, se kuitenkin pitää edes hiuksenhienosti koria hallinnassa rajoittamatta kauheasti takapään joustoa.






Lainaus:
päivästä jäi sen verran käteen, että perien panssarit, palkkihelmat ja pohjan/jakiksen alle tarttee panssaria ja takavinssin..
Panssaria näin matala rungoton tarvitsee ehdottomasti. Ei pysy ehjänä muuten Mainitsemastasi sähkön vähyydestä: ihmetyttänyt itseäkin ZJ:ssä että miten ei laturin virta tunnu riittävän. Omassa on 150A laturi, mutta silti kyykännyt jännite pahasti aika kevyessäkin vedossa 8500lbs vinssillä. Aiemmassa Jeepissä oli 85A laturi eikä ollut mitään ongelmia. En tiedä, olisiko näissä jännitteensäätö tehty jotenkin hölmösti, mutta toisaalta kun jenkkifoorumeilta kysellyt niin ei ole porukka valittanut laturin virrantuotosta. Ihme juttu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 28.12.2014 00:21
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.12.2014, 11:10
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

hyvin näkyy siulla Timo joustavan tuo ZJ miulla on vakaajat kiinni molemmissa päissä, ihan siksi, ettei mene liian rempulaksi, tuo on helkkarin jouhee ihan noineen ja ehkä tärkeempi on nyt, että kuski oppis ajamaan autoaan kun lisäjoustot

tuohon sähköhommaan pitää vähän tuumia aseita jos kerran pudottaa muillakin jänöt äkkiä alas niin joku kikka5 siihen pitää siis miettiä, kohtuu nopeesti tuo nostaa kyllä jännitteen takasin, eli laturin tuotto ei ehkä oo se ongelma, tosin pirullinen on jyrkässä rinteessä, jossa roikutaan vinssin varassa alkaa kesken vedon huudattamaan 2000rpm, että saat vinssin takas "linjoille" niin ei oikein ole optio

pitää laittaa pari kuvaa eiliseltä, kunhan tuo 12v apukuski saa kameraltaan purettua kuvat, jos se nyt ehti kuvailemaan mitään, kun piti käyttää välillä "lapsityövoimaakin" että sai rasteja haettua
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.12.2014, 17:35
khager khager ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.07.13
Sijainti: Lohja
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mainitsemastasi sähkön vähyydestä: ihmetyttänyt itseäkin ZJ:ssä että miten ei laturin virta tunnu riittävän. Omassa on 150A laturi, mutta silti kyykännyt jännite pahasti aika kevyessäkin vedossa 8500lbs vinssillä.
Onko teillä akun alla se lämpötilan tunnistin? Omassa korvasin sen vastuksella , ja nyt lataa jatkuvasti 14+v vs aikaisempi n13v. Toi on ainakin helppo testata.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 02:05 (GMT +2).