![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() empä jaksanu enää miettiä tuota kardaaniasiaa, siellon todennäkösesti ainakin ne koneen kumit tiensä päässä, koska resonoi koppiin myös paikallaan esim valoissa tyhjäkäynnillä kun "seisot jarrua vasten". osa tulee varmasti putkitetusta takakardaanista, vähemmän se muristaa kun sillä sentin banaanina olleella jokatapauksessa. kävin koittamassa tiellä ja hauska tuossa on, että satasessa melu katoo voimansiirrosta lähes inhimilliselle tasolle, mutta sen takakardaanin lievän heiton kyllä huomaa viellä, eli tasapainottamalla pikakorjattu toimii ihan ok. joku laakeri tms tuolta on rikki ja se porsii ajastaan, sitten sen tietää mikä siellä on kun hajoo, nytten vaan kilsoja alle autoon niin näkee tuon temput. pitää tutkia viellä ohjekirjaa, joo tuossa on oikein käyttäjän opas mukana, että miten ajotietokoneen jutut toimii ja mitä infoa sieltä saa, näytti, että vakkarilla 85kmh nopeudella noilla 33" ois menny 12,8-13,2l/100km, mikä on sinällään ihan inhimillinen. siis kun persetuntumalla tuolla oppii ajamaan tiellä niin voi mennä jopa kympille ihan kevyesti, liekö toiveajattelua? ![]() ainiin, jotain tuli tehtyäkin, säädeltiin aurauskulmat ja ohjauskulmia hiukan muutenkin, aika rasittava homma metrimitan kanssa, onneksi oli pari hallitonttua jeesimässä ja valtatiellä se levottomuus katosi kun aurauksen sai nollaan ja ohjauksen keskelle. mitä sitten lie ois oikeet arvot, jesuksen vanha autodata väitti, että 0-3mm aurauksella, en tiiä, mutta kulkee suoraan jenkkiautomaisen suurpiirteisesti ![]() ennen tuota tili raiskattua pyörankaaret ja sisälokareita kun yritti ottaa kiinni viellä renkaat käännöksissä, ei siellä paljoo tilaa ole, mutta kun anto reippaasti lekaa, niin nyt saa käännellä rauhassa, eikä rohise, edes vaikka ois hiukan joustojakin sisässä. ![]() aika paskeri kuva, mut pari senttiä lyhensin kaarta ihan rehdisti "mankeloimalla" moskalla, pallopäävasaralla ja siirtoleukapihdeillä ![]() ![]() ![]() vedin sinne pikkasen paukkupurkilla massaa ja nuo alaosat menee kumminkin uusiksi, kunhan teen palkkihelmat tuohon, parin-kolmen tunnin homma, mutta nyt ei tunnu riittävän aika enää ennen worrysuunnistusta mitenkään, kun tullu nuita muuttujia ihan liikaa, mut ehkä viellä pyhien aikana saa tehneen ![]() sit jokasen autorojektin tärkein vaihe, eli bling bling OFFIPALSTA.COM TARRA IKKUNAAN ![]() ![]() ![]() sitten käytiin tuon nätimmän apparin kanssa pieni koeajolenkki tiellä ja tuli heti tuttu ja turvallinen tunne chevyn jälkeen tiellä ja hetken namikoiden säätelyn jälkeen löyty rennon letkee "luu ulkona" ajoasentokin jakkaralta, vaikka tuota pituutta on 192 senttiä ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Oma ZJ kulkee maantiellä kuin juna (hyvässä mielessä), eli ei tartte ajaa niinkuin vanhaa letukkaa elokuvissa. Voi myös puhua ohjaustuntumasta, eli ei ole mikään yhdellä sormella ohjattava. Uskaltaa ajaa kesällä mutkateitäkin ihan rauhassa ![]() Lainaus:
Ihan objektiivisesti ajatellen, pari hieman erilaista tapaa tehdä asioita ei välttämättä ole kumpikaan vääriä tai huonompia, ne on kaksi erilaista. Jos kardaanin laippakiinnitys ja etuakselissa kääntökuula-systeemi vs. pallonivel/ king-pin olkavarsissa tekevät autosta teknisesti paljon paremman, niin pienestä on asiat kiinni ![]() ![]() Olen noitten japsimaastureidenkin mahojen alle katsonut, ja sivusta seurannut kun niitä on korjattu. En ole niistä keksinyt sellaista mullistavan erilaista, mikä tekisi ainakaan 80-90- luvun laitoksista mitenkään radikaalisti parempia tai huonompia verrattuna jenkkipeleihin. Molempien maanosien autoista löytyy hyviä ja huonoja puolia. Minulle on aivan sama kuka tykkää mistäkin, mutta ihan oikeasti vituttaa tuo älytön japsihärpäkkeiden podiumille nostaminen ja hehkutus. Samalla tavalla ne näkyy tuolla metsässä koko ajan porsivan siinä missä jenkitkin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
emt kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa. nissaneissa kaikki tapahtuu samallai, se on tuttu, turvallinen ja nopee korjata. jeepissä pisti heti silmään se, kun nuo asiat on tehty aika erikoisesti totuttuun, varsinkin kun tuota aikaa ei ny kauheesti taas ollu. tuohonkin tottuu, mut perusjutut ottaa aikaa, kun on tottunu tekemään ne toisella tapaa. ois joskus kiva opetella ajan kanssa, eikä aina tälleen et järetön kiire saada väkisin valmiiksi.
![]() se kääntöpää homma on oikeesti, sanotaan ny maalaisjärjellä ajateltuna fiksumpi jos se on sulettu, koska se on suojatumpi rakenteena, tosin, paskamaisen paskanen sitten purkaa kun jotain hajoaa. ittee vituttaa ainakin jos patrollissa tarviaa puuttua kääntöpään puolelle, kun kaikki, siis ihan kaikki paikat on siinä 2x2m alueella vaseliinissa, mies mukaanlukien ![]() ![]() nää autot on toisistaan niin etäällä maastokäytöksen suhteen kun olla voi, en toki voi sanoo jeepistä viellä erikoisia ajokokemuksia, mutta sen 500m pikku lenkin "melkein metässä" jälkeen miulla on persetuntuma, että tällä ajetaan järki päässä ja kieroillen. alusta tuntus olevan aika höyli, tosin tuo rough country tuntuu äkkiä pintakovalta iskareiltaan, voi olla et jotkut toiset toimis noiden jousien kanssa paremmin, pittää tutkailla ajastaan. tuo patrolli sitten on, noh, iso ruma, kankee, äänekäs ja paljon muita negatiivisia ilmauksia, mutta hyvin se silti mettässä etenis jos kuski osais ajaa ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kuhan mie ny rakennan siihen(kin) panssarit niin uskaltaa vähän käskee
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
meni päivä nuoremman navigaattorin kanssa hallilla turatessa, löys sitten valotkin katolle ja mystisiä vikakoodeja ihmetellessä muuten. auton pakkailuhommia ja siinäpä tuo mänikii
![]() kai näil jotain näkee, tai sitten ei ![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitä kautta kiskaisit valojen piuhat katolle?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |