Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2004, 14:42
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Viestit: 1.053
Perusasetus

Tuo on kyllä täysin aihellista ottaa puheeksi. Jos on päässyt jäälle kokeilemaan autoa jolla pääsääntöisesti ajaa on siitä saadut kokemukset varmasti hyväksi mahdollisessa yllättävässä tilanteessa. Kautta aikojen on puhuttu että neli vetoinen auto on hankala saada enää suoristettua takaisin tietun pisteen jälkeen.

Itsellä kyllä talvella on aina liukkaalla kaikki päällä, koska uksinkertaisesti takana ei ole mitään painoa ja eteneminen on hankalaa ja vaarallista. Olen kyllä huomannut että neliveto kyllä rauhottaa koko auton, ja alamäissä uskaltaa surutta nostaa jalan kaasulta ilman pelkoa että auto kääntyy poikittain. Mutkissa uskaltaa jopa painaa kaasua.

Mielestäni takavedolla kevytperäinen kitkalukolla varustettu avolava on vaarallinen ilman kuormaa.


Turvallisia ajoja!!!


ISO mutalammikko!!!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vw taron vaihdelaatikko hiluman Tekniikka & Jutustelu 13 30.10.2010 11:00
M:Hiluxin/Taron raidetanko asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.11.2006 20:29
Taron rengas... hiluximiäs Tekniikka & Jutustelu 9 27.07.2006 22:49
Taron lehtijouset jambo72 Tekniikka & Jutustelu 10 25.01.2005 11:02
VW Taron mittarinvaijeri jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2004 09:06


Sivu luotu: 23:00 (GMT +2).