![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuo on kyllä täysin aihellista ottaa puheeksi. Jos on päässyt jäälle kokeilemaan autoa jolla pääsääntöisesti ajaa on siitä saadut kokemukset varmasti hyväksi mahdollisessa yllättävässä tilanteessa. Kautta aikojen on puhuttu että neli vetoinen auto on hankala saada enää suoristettua takaisin tietun pisteen jälkeen. Itsellä kyllä talvella on aina liukkaalla kaikki päällä, koska uksinkertaisesti takana ei ole mitään painoa ja eteneminen on hankalaa ja vaarallista. Olen kyllä huomannut että neliveto kyllä rauhottaa koko auton, ja alamäissä uskaltaa surutta nostaa jalan kaasulta ilman pelkoa että auto kääntyy poikittain. Mutkissa uskaltaa jopa painaa kaasua. Mielestäni takavedolla kevytperäinen kitkalukolla varustettu avolava on vaarallinen ilman kuormaa. Turvallisia ajoja!!! ISO mutalammikko!!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw taron vaihdelaatikko | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.10.2010 11:00 |
M:Hiluxin/Taron raidetanko | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.11.2006 20:29 |
Taron rengas... | hiluximiäs | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.07.2006 22:49 |
Taron lehtijouset | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.01.2005 11:02 |
VW Taron mittarinvaijeri | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2004 09:06 |