![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Voi sitä ajella napalukot päällä ihan kuinka lujaa vaan. Ei siinä mitään rajotusta ole, on vaan turha pitää etupäätä pyörimässä maantiellä.
Tietty se on kivempaa laittaa neliveto sitten päälle kun on jo napalukot kiinni, ei tarvi lähteä niitä pihalle erikseen vääntämään. Se vaan tuppa etupää käymään väljäksi nopeaan jos ajaa kesät talvet napalukot kiinni. Suosittelisin tekemään niin kuin muutkin, että väännät ne napalukot päälle vasta kun sitä nelivetoa tosiaan tarvitset. Ja jos haluut päästä bensarohmusta eroon voin vaihtaa sen 2,4 diesel koneeseen päittäin. ![]() ![]() www.alanmiehet.com Sinne ne kaikki hyvät lintat menneet on. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw taron vaihdelaatikko | hiluman | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.10.2010 11:00 |
M:Hiluxin/Taron raidetanko | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.11.2006 20:29 |
Taron rengas... | hiluximiäs | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.07.2006 22:49 |
Taron lehtijouset | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.01.2005 11:02 |
VW Taron mittarinvaijeri | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2004 09:06 |