![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kendall, niillä oli punasta sitkosta rasvaa mikä oli vettä hylkivää ja tahmeeta kamaa. soveltui silti nopeasti pyöriviin laakereihin. Yli päätään grafiitti rasva joka kestää vettä on hyvää murroksille/ristikoille. eli sitä "musta/harmaata" sotkevaa mönjää ![]() onhan noita tappi rasvoja jotka pysyy vaikka missä mutta ei oikein sovellu nopeasti pyöriviin koihteisiin, syy-> muuttuu nokeeksi heti kun vähänkin lämpenee ja pyrkii pois voideltavasta kohteesta. Laakeri rasva on laakereille, tappi/alusta rasvat on sitten hitaasti pyöriviin*/liukuviin kohteisiin Ja rammeriin (kaivurin iskuvasaraan) on sitten omansa ![]() Rammerirasvalla on kyllä tullu leimattua kymmeniä väljiä ohjausniveliä, on niin jäykkää et ei tuu pakkasella prässistä ulos ennen kuin lämmittää prässin, joten aika hyvin poistaa välykset ohjausvarsista kun sen rasvan vaan saa sinne...
Viimeksi muokannut jv : 18.12.2014 10:37 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vetopöytärasva
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Teboil Solid 2:sta sitä punaista sitkostettua mömmöä käytettiin kilpurimaasturissa ohjausnivelissä, porttaalipallonivelissä yms. hyvin pelaa.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero gen2. ristikon rasvaus / rasva | Tapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.10.2012 12:40 |
Öljy/Rasva/huolto- monttu? | Lehis | Chit-Chat | 11 | 18.10.2009 20:47 |
GEW,NEW jne... vinssit, mikä lie rasva tilanne? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.12.2007 19:06 |
Toyota Land Cruiser kardaanin liuku ja rasva | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2005 07:40 |