kendall, niillä oli punasta sitkosta rasvaa mikä oli vettä hylkivää ja tahmeeta kamaa. soveltui silti nopeasti pyöriviin laakereihin. Yli päätään grafiitti rasva joka kestää vettä on hyvää murroksille/ristikoille. eli sitä "musta/harmaata" sotkevaa mönjää :D
onhan noita tappi rasvoja jotka pysyy vaikka missä mutta ei oikein sovellu nopeasti pyöriviin koihteisiin, syy-> muuttuu nokeeksi heti kun vähänkin lämpenee ja pyrkii pois voideltavasta kohteesta.
Laakeri rasva on laakereille, tappi/alusta rasvat on sitten hitaasti pyöriviin*/liukuviin kohteisiin Ja rammeriin (kaivurin iskuvasaraan) on sitten omansa :D
Rammerirasvalla on kyllä tullu leimattua kymmeniä väljiä ohjausniveliä, on niin jäykkää et ei tuu pakkasella prässistä ulos ennen kuin lämmittää prässin, joten aika hyvin poistaa välykset ohjausvarsista kun sen rasvan vaan saa sinne...
|