![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Homot naimisiin? | |||
Kyllä |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 13,37% |
Aivan sama mulle |
71 | 41,28% |
Ei! |
78 | 45,35% |
Äänestäneitä: 172. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Muutenkin tässä homoasiassa eniten äänessä ovat (taas kerran) ne, joita asia kaikista vähiten koskettaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eräs ystäväni valitti täs joku päivä sitten lumesta. Kun on niin kamalaa kun sataa lunta jne. Mä sitten totesin hänelle, et muuta Espanjaan tai hanki oikeita ongelmia mistä valittaa. Että aika pienet ne on ihmisen omat murheet, jos ei tän isompia ongelmia oo. Toisaalta vois kysyä noilta miehiltä, et mikä teitä tässä asiassa pelottaa? ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Nykyään nämä "suvaitsevaiset" suvaitsevat kaikkea muuta, paitsi niitä jotka sattuu olemaan joskus jossain asiassa eri mieltä.(Varsinkin, jos vastapuoli sattuu olemaan suomalainen lihaa syövä heteromies) Natsi/rasistikortti tietysti myös peliin heitettynä. Ja sitten taas seuraavassa lauseessa toitottavat kuinka suvaitsevaisia he ovatkaan.
Tulee ihan mieleen Uuno Turhapurossa Härski Hartikaisen rauhanyhdistys rauhanturvaajat : " Sen tavoitteena on luoda lopullinen rauha, vaikka sitten nyrkillä ja dynamiitilla. Jäseniä yhdistykseen hän sai uhkailemalla ja nyrkillä hakkaamalla." jos nyt joku sattuu muistamaan moisen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lue, mita USA:ssa Massachusettsissa vuonna 2004 hyvaksytty homoavioliittolaki on saanut aikaan. Kysy sitten lisaa. |
|
|||
|
|||
![]()
No suvaitsevainenhan sitä pitää olla mutta mihin asti siinäkin asiassa tulee rajat vastaan.
Rikastutetaan sitten tätä Suomaliaa ja lisäännytään "kakkosesta" jos kerran nämä yhden asian ja elimen edustajat näin haluaa itse jotain muuta opin koulussa tuosta biologiasta mutta muuttuuhan se maailma kuulemma ja miksikäs ei tässäkin asiassa ;( no pitäköön mielensä kunhan ei mulle tyrkytä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä se on saanut jenkeissä aikaan sitten?
En jaksa käyttää searchia ![]() Avioliitto ihan ok jos pappi suostuu tilaisuuteen tulemaan ja hoitaan hommansa. Kirkkohäistä en itse perusta: hidasta ja kovasti tuhlailevaa touhua minun mielestä mutta jos antti ja reino tai mirjami ja kaisa haluaa mennä urkumusiikin saundin johdattelemina yhteen niin menkööt. Adoptointi on sitten hankalampi käsitellä: -Just nyt olen sitä mieltä että heti kun pojat ensin tekee malliksi lapsen paskaan heitetyistä siemenistä niin adoptoikoon, tytöille lapsen teko on ollut aina helppoa haetaan baarista "uhri" ja pannaan pullat uuniin, kuitenkin epäilen että keskenään läpsyttelemällä hekään eivät lasta aikaan saa ![]() Mutta sitten pitää muistaa että tähän maailmaan syntyy ihmisiä joiden sukupuoli ei ole biologisesti selvä: Lapsi syntyy, hänellä ei ole miehen vehkeitä ja vaikuttaa tytöltä muutenkin päältä päin, tutkitaan tarkemmin ja todetaan että lapsella on xy-kromosomit ja kohtukin on jäänyt kehittymättä. Vanhemmat haluavat että papereihin lapsi pistetään tytöksi. Lapsi kuitenkin kasvaa ja kehittyy jossakin vaiheessa tulee seksuaalinen herääminen mutta kuten tytöillä yleensä ei pojat kiinnostakaan. Hän alkaa selvittämään mistä tämä johtuu ja selviääkin että hän on biologisesti mies vaikka tyttönä aina ollaankin pidetty, hän päätyy lopputulokseen että haluaa mieheksi hoitojen/leikkauksen kautta koska kokee olevansa vääränlaisessa kehossa. Kaikki menee putkeen ja lopputuloksena on mies. Paitsi paperilla hän on edelleen tyttö. Mikä aiheutti sen että ennen tätä lain muutosta hän ei saanut mennä naimisiin rakkaansa kanssa. Nyt se on mahdollista ja jos joku on tuossa esimerkissä tulleen käynyt läpi niin suotakoon se onni mitä avioliitto mukanaan tuo. Aamen. Ps junteille vois laittaa vertailukohdaksi huoltoauton identiteetin: kun se kerran on huoltoauto on se aina huoltoauto paperilla vaikka teknisesti ei oliskaan sellainen tehtaalta.
|
|||
|
|||
![]()
Suomenkielella http://www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio.html
|
|
||||
|
||||
![]()
Tossa linkissä on joku virhe:
Se vie sivulle jossa on juutalaisia satuhahmoja ![]() Mutta ok pointti, kun joku saadaan lain taakse niin ainakin jenkeillä on paha tapa löytää keino lain käyttämiseen keppinä jolla lyödä toisia.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mjoo.
Samalle sivulle meni mutta nyt suoraan haettuun asiaan. Selvästi mennyt joillakin kusi hattuun, en ymmärrä tuota että lastaan ei saa kasvattaa siihen että homot ei ole normaaleja vaan vähemmistö. Ja vähemmistönä pysyvätkin todennäköisesti. Viisautta osoittaisi homo-puolelta olla hiljaa vähän aikaa, he saivat mitä tahtoivat, eikä tuuletella ja tuputtaa tätä "voittoa" kaikille. Ällöttää yleensä tommonen tuputtaminen ja pakottaminen.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onko oikeasti edes ihan vähän vaikea tutustua faktoihin kun uskoo lujaa? Jos kyllä niin alkaapa näin poikkeavasti ajattelevaa pelottaa, kivitys, polttorovio vaiko seivästys on tulossa ? Nii, ja kun provota pitää niin 20v avoliitossa on menty ja kohta kaikki kakaratkin maailman teille saateltu, ai pahus kun olen syntinen... Jos ei vielä pölhömmille uponnut niin lainaamani linkki on tasan yhtä suora ja rehellinen kuin venäjän osattomuus ukrainan rähinästä...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Tuo kotipetrin vuodatus on ihan perusflanders tekstiä. Homo sanan tilalla voisi olla vaikka mikrosiru,naispappi,tms vakio kiihkoilun kohde. Sitten vaan keksitään paikka,sopiva koneisto,parit henkilöt,ja kas,kiistattoman totuuden saarna on valmis.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio.html#2 ei tämä ainakaan enkelisivuilta näyttänyt ![]() Viimeksi muokannut eilhik : 29.11.2014 21:10 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Homo on myös kaikille tuttu jonain haukkumanimenä. Meininki vähän kuin Kummelien Valintojen maailmassa: http://www.youtube.com/watch?v=s9DbxSiZK-s Miehet joutuvat nimittäin tekemään valtavasti uhrauksia jotta kuuluisivat hyväksyttyyn TOSIMIES tai ÄIJÄ kategeriaan. Naisilla voi olla kanssa omat kamppailunsa jostain sosiaalisesta lokerosta. Kouluaikana toinen haukkumanimi oli HUORA jota käytettiin silloin jos ei puhuttu miespuolisesta henkilöstä, joita homoteltiin. Huomionarvoista tässä on ettei sillä ollut mitään väliä mitä nämä oikeasti tarkoittaa vaan pääasia oli, että ne on loukkaavia haukkumanimiä. Nyt joudutaan lähestymään sitä tosiasiaa, että Suomi onkin aika moniarvoinen paikka ja käsityksiä oikeista tai vaihtoehtoisista ratkaisuista on enemmän kuin ennen. |
|
|||
|
|||
![]()
Ihan sama ketkä tai kutka menee naikkariin tai kuin monta kerralla.
|
||||
|
||||
![]()
Saadaanko me lukea ens viikolla iltapäivälehtien lööpeistä, että homoparin citymaasturia ei suostuttu katsastamaan Tattarinsuolla?
![]() Äänestys ehti jo loppua, mutta pakko sanoa, että mulle on aivan yksi ja sama pääseekö homot ja lesbot kirkossa naimisiin vai ei, ei se vaikuta omaan elämään kuitenkaan millään tavalla. Mutta mua ärsyttää hemmetisti kristinuskosten kaksinaismoralismi mm. heidän pedofiliatapaukset. Varsinkin lessupiireissä tuntuu olevan homma olevan ihan holtitonta kun nussivat koko suvun lapset läpi ja mm. katolinen kirkko käyttää vuodessa enemmän rahaa pedofiliatapausten salaamiseen ja sovitteleviin juristeihin kuin köyhien auttamiseen. Oiskohan maailma lopulta parempi paikka jos ihmiset uskoisivat vaan itseensä ja vastaisivat itse teoistansa, eivätkä uskoisi jumalaan joka antaa kaiken anteeksi... Juu ja en kuulu kirkkoon, saavat mun puolesta hallinnoida kiinteistömassojaan muiden kuin mun verorahoilla. |
|
|||
|
|||
![]() Vapaamatkustatko toisten kustannuksellaLainaus:
![]() Tai no, perillisethän sen vasta päättävät ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole minäkään kuulunut kirkkoon enää muutamaan vuoteen ja säästäny ihan kivat rahat.. tuollakin rahalla sais jo vaikka vinssit auton molempiin päihin ![]() Ja sitten se hautaus.. ei ainakaan kirkkomaalle, vaan tuhkana mehtään ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja toisekseen, sinne ripotellaan missä mieli lepää. |
|
||||
|
||||
![]() tom of
Homppelit ja lepakot saa naida toisiaan, mennä naimisiin, liittyä kirkkoon, erota siitä ja vaikka perustaa oman uskontonsa. Mulla ei ole mitään syytä kieltää mitään niistä.
Avioliitossa ei kai ole muuta hyvää kuin että ei voi erota kun uskonto kieltää sen, jos se vielä jonkun mielestä on hyvä asia. Lisätään nyt vielä että jos noi homoliitot saisi hyväksynnän niin samalla niiden ylistäminen ja tuputtaminen saisi jo loppua. Joka helvetin ohjelmassa on joku perätuuppari rasvattuna homostelemassa. Homot takaisin kaappeihin! Vaikka naimisissa.
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 30.11.2014 01:27 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Perilliset voi levittää tuhkat vaikka mökille marjapensaiden juurelle jos niin haluavat tai ostaa oman maapläntin tuhkia varten sillä 30k€ summalla, jonka karkeesti työurani aikana säästän kirkollisveroissa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On mahdollista, että 2014 vuoden homolla voi olla samoja hyviä ominaisuuksia kuin 1950 luvun tosimiehellä. Jos mies on sellainen, että sanaan voi luottaa, se auttaa aika paljon pärjäämisessä. Ei mun mielipidettä elämäntavan fiksuuden suhteen kysy kyllä muutkaan pariskunnat - ei järkevästä lapsimäärästä, ei siitä onko asiaa, että isä on vankilassa, ei sitä kuinka fiksulla etäisyydellä vanhemmat voi asua, ei siitä minkälainen terveydentila pitää olla jotta lapsia kannattaa hankkia... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Naimisiin corvette tyylillä... | Riku | Yleiset | 1 | 14.12.2002 12:47 |
Vihdoinkin homot rekisteröidään! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:06 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Homot Armeijaan! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 13:57 |