![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onko kukaan tullu laittaneeksi 410 moottoripyörän kaasutinta?
Esim. 40 dellortto. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
en oo kyllä kuullut et kukaan olis tehnyt, miksi pitäisi ylipäätään vaihtaaa tota kympin TOIMIVAA kaasaria johkin toiseen ?
kokemusta ei ole mutta epäilisin että joku weberin kaasari vois olla kans aika jees tohon kympin koneeseen.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikös ulkomaan foorumilla ole laittaneet harrikan kaasuttimia?
Ainakin sellasta adapteria myydään imusarjaaan! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mopon kaasarilla sais vähän tehoja otettua irti lisää kun avarsin vähän kantta ja nostin Puristuksia koneessa. Kierrosherkkyys nousisi jonkun verran.
Nyt sitten taas ongelmaan. Eli kampiakselin päässä oleva silmälaakerin suoja on hajalla. Saakohan siihen jostain ostettua kyseisen stefan tai mikä siinä nyt onkaan? Vai joutuuko tuon tuostakin tse sorvaamaan jostain? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Orkkis kaasari omassa ainakin tuntuu toimivan asennossa kuin asennossa ![]()
__________________
KYM#5 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
OLen tullut siihen tulokseen että ebaystä uusi samanlainen kaasutin tilalle kun hintakaan ei ole paha 104e kotiin toimitettuna
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Minkäs verran näiden koreja sais korottaa rungosta? Kattelin tuos tallilla et ois helpompi pestä runkookin kun sais vähä hajurakoa/rungon ja korin väliin.
Ja asiasta kukkaruukkuun: Vittu mikä homma on purkaa se lämmityslaite pois.. parituntia tappelin ja nyt ois enää muuta ku se putkirunko pois edestä ja laite syliin jotta sais lämppärin kennon putsattua kunnolla. Heräskin kysymys että minkä hintainen ja mistä sen kennon sais uuden jos se näyttää kovinkin toivottomalta? En nimittäin kehtais toista kertaa tehä tätä remonttia ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Koppaahan ei saa korottaa rungolta yhtään.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |