![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Muistaakseni siitä nousi joku aika sitten pieni haloo kun selvisi että viranomaiset ovat joutuneet käyttämään jopa siivousfirmojen pakuja ruumiiden kuljetukseen. Mitä omalle kohdalle tulee niin mä kulkisin mielelläni jonkun HJ:n takakontissa kuoppani äärelle (susukiin ei mahdu). Jos itse on sitä mieltä että on ok ja hermot pitää niin ei sille mitään estettä ole.
|
||||
|
||||
![]()
Jos vaan jaksaa henkisesti tehdä keikan, niin miksei voisi kuljettaa arkkua. Liian läheisen vainajan kohdalla täytyy luovuttaa homma toiselle.
Äitini kuoli vuosi sitten. Haimme hänet hautaustoimiston Chrysler Voyagerilla, ja siirsimme puolen kilometrin päähän hautausmaan kylmiöön. Minä ja autokuski nostimme arkun kaksin auton perään ja pois. Tuntui vähän resurssien tuhlaamiselta koko homma. Vainajan arkkuun laittoa en olisi toki halunnut itse tehdä. Yhtään kyyneltä en ole äitini kuoleman jälkeen vuodattanut. Mutta ennen kuolemaa edeltävänä kymmenenä vuotena olen, kun seurasin taudin etenemistä voimattomana. Kuolema on kamala asia, mutta se voi olla omaisille myös helpotus.
|
|||
|
|||
![]()
Kaveri sattui hankkimaan hautaustoimiston farkkuvolvon,varmaan joutais vuokrallekin.Hieman katsoivat naapurit hitaasti kun kurvasi meidän pihaan
ostoksellaan..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Eli pitääkin kai kunnostaa se auto pikku hiljaa, sillehän saattas olla tulevaisuudessa keikkaa ![]() ![]() Nii ja olihan maasturimiehille joskus safareilla ihan omakin hautausauto. Nykyään se lepäilee surkean näköisenä swamperit lytyssä "hra Jangrenin" tallin nurkilla. (kuva 2013) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä pakettiautolla (=B-kortilla) on vähintään 1850kg hyötykuorma? | WinChester | Tekniikka & Jutustelu | 133 | 23.06.2014 10:18 |
Automaattilaatikko mielipiteitä? | suzu_ukko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2013 12:28 |
kipinä mielipiteitä? | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.08.2011 10:54 |
mielipiteitä cuulerista | jv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.10.2008 05:24 |
mielipiteitä renkaista??? | maako | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.07.2005 08:27 |