Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.11.2014, 22:54
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Perusasetus

Muistaakseni siitä nousi joku aika sitten pieni haloo kun selvisi että viranomaiset ovat joutuneet käyttämään jopa siivousfirmojen pakuja ruumiiden kuljetukseen. Mitä omalle kohdalle tulee niin mä kulkisin mielelläni jonkun HJ:n takakontissa kuoppani äärelle (susukiin ei mahdu).
Jos itse on sitä mieltä että on ok ja hermot pitää niin ei sille mitään estettä ole.

Vanha 23.11.2014, 01:14
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Perusasetus

Jos vaan jaksaa henkisesti tehdä keikan, niin miksei voisi kuljettaa arkkua. Liian läheisen vainajan kohdalla täytyy luovuttaa homma toiselle.

Äitini kuoli vuosi sitten. Haimme hänet hautaustoimiston Chrysler Voyagerilla, ja siirsimme puolen kilometrin päähän hautausmaan kylmiöön. Minä ja autokuski nostimme arkun kaksin auton perään ja pois. Tuntui vähän resurssien tuhlaamiselta koko homma. Vainajan arkkuun laittoa en olisi toki halunnut itse tehdä.

Yhtään kyyneltä en ole äitini kuoleman jälkeen vuodattanut. Mutta ennen kuolemaa edeltävänä kymmenenä vuotena olen, kun seurasin taudin etenemistä voimattomana. Kuolema on kamala asia, mutta se voi olla omaisille myös helpotus.
Vastaa lainaten
Vanha 23.11.2014, 13:09
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Perusasetus

Kaveri sattui hankkimaan hautaustoimiston farkkuvolvon,varmaan joutais vuokrallekin.Hieman katsoivat naapurit hitaasti kun kurvasi meidän pihaan
ostoksellaan..
Vanha 27.11.2014, 13:00
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
Mitä omalle kohdalle tulee niin mä kulkisin mielelläni jonkun HJ:n takakontissa kuoppani äärelle (susukiin ei mahdu).
Tähän on pakko hieman kommentoida, että kyllä kait sitä suzukin kyydilläkin mahtuu...... nimittäin meidän yhdessä jemmassa seisoo Lopella aikoinaan jonkin aikaa ruumisauto kuljetuksia hoitanut auto...Land Rover Series 1 ja kyllä PÄTKÄ malli. Aikoinaan kun isä-ukko mulle kertoi sen olleen sellaisessa käytössä, niin jo lapsena tajusin, että eihän tonne aikuinen mahdu pitkäkseen. Faija katsoi ja sanoi.....siinähän on avattava takaluukku, eikä ne asiakkaat enään valita, jos "hieman" on kroppa korin ulkopuolella

Eli pitääkin kai kunnostaa se auto pikku hiljaa, sillehän saattas olla tulevaisuudessa keikkaa Tosin tarinan mukaan siihen oli erillinen joku irto-osa = jatke ollut, niinku sääsuojaks, jota ei harmikseen enään ole. Tosin täytyy faijalta vielä jokupäivä varmistaa, ettei sen tarina ole jotain legendaa, että löytyykö mitään faktaa asiaan

Nii ja olihan maasturimiehille joskus safareilla ihan omakin hautausauto. Nykyään se lepäilee surkean näköisenä swamperit lytyssä "hra Jangrenin" tallin nurkilla. (kuva 2013)
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä pakettiautolla (=B-kortilla) on vähintään 1850kg hyötykuorma? WinChester Tekniikka & Jutustelu 133 23.06.2014 10:18
Automaattilaatikko mielipiteitä? suzu_ukko Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2013 12:28
kipinä mielipiteitä? aslakki Tekniikka & Jutustelu 5 21.08.2011 10:54
mielipiteitä cuulerista jv Tekniikka & Jutustelu 5 21.10.2008 05:24
mielipiteitä renkaista??? maako Tekniikka & Jutustelu 2 08.07.2005 08:27

Sivu luotu: 14:51 (GMT +2).