![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Me kuljetettiin faija hänen jaguarinsa takapenkillä viimeisille leposijoille. Tosin hän oli jo tuhkattu ja uurnassa.. en sit koko boxin kuskailusta tiedä, eiköhän se mene kun vaan sitoo arkun kunnolla kiinni. Esim. Ratsiassa tuskin rupeavat kurkkaileen sisään.
|
|||
|
|||
![]()
Ei kyyditettävä kiitä eikä valita. Siitä vaan on minun mielipide.
|
|
||||
|
||||
![]()
"Vainajan muistoa kunnioittaen",lukee muistaakseni jossain ohjeessa.
Omalla kohdalla oli sama tilanne vuonna 2000 kun isä kuoli Sallassa vaelluksella ja piti saada kuljetettua Tampereelle. Hautaustoimiston hinta silloin oli muistaakseni 7000mk ja nöyränä se oli vaan maksettava,kun itsellä ei ollut mahdollisuus kuljettaa.Silloin tuli selvitettyä myös se,että esimerkiksi VR ei kuljeta vainajia. |
|
||||
|
||||
![]() Tämä on vain oma mielipide
Oikeassa pakettiautossa en itse ilkiäisi ruumista kuljetella, farkkupaku voisi olla vaihtoehto. Kuljettajallakin olisi korrektia olla ennemmin tumma puku kuin työhaalari. Ja onhan noita firmojakin useita mitä voi kilpailuttaa, jos ei päädy itse kyyditykseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos mielipiteistä, arvostan paljon!
Joo vainajaa kunnioittaen pitää kyyditä, mutta jos itse joutuu ratin taa, niin suuri vastuuhan tuossa on, noin henkisestikin ajateltuna. Otamma vielä vaihtoehtoja selville ja pari tarjouspyyntöä jätettävä, mutta taitaa kallistua oman kyydin järjestämiseen.
|
|||
|
|||
![]()
Jos omalle kohdalle ajattelisin - siis itseni kyyditettäväksi, niin ei mulle ainakaan tule näppylöitä ajatuksesta että vietäisiin pakun takapaksissa. Paksi tyhjäksi, matto alle ja siististi kiinni. Kabiininkin voisi siistiä. Enemmän itseä ärsyttäisi ajatus siitä, että joku haluaa tuostakin palvelusta repiä kohtuuttoman korvauksen. Varmaan vielä verovapaasti hankitulla kalustolla.
Eikös tuo juuri ole arvostamista, jos näkee hiukan vaivaa asian järjestämiseen ja käyttää vielä omaa aikaa kuljettamiseen. -Jussi-
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vainajan kunnioitushan tossa hoidetaan juuri sillä että omamme kuskataan itse viimeiseen lepoon. |
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä. Kuhan vaan on siisti auto eikä millään pickupilla kuskaile.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mustia tai tummanharmaita vitoja tai wolkkareita näkyy olevan tuon kuljetusalan ammattilaisilla käytössä nykyään.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä pakettiautolla (=B-kortilla) on vähintään 1850kg hyötykuorma? | WinChester | Tekniikka & Jutustelu | 133 | 23.06.2014 10:18 |
Automaattilaatikko mielipiteitä? | suzu_ukko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2013 12:28 |
kipinä mielipiteitä? | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.08.2011 10:54 |
mielipiteitä cuulerista | jv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.10.2008 05:24 |
mielipiteitä renkaista??? | maako | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.07.2005 08:27 |