Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offila
Eli kyseessä on öljypohja vuoto moottorin etupäässä. Mitä ainetta kestää laittaa lohkon ja pohjan sauman päälle sillä vuoto on pieni ja nelivedosta kyse eli pohjan irroittamiseen on etuakseli etu kartaani poikkipalkki poistettava ja siksi jotain tahnaa levitettävä sauman päälle. Oli suht tiivis kunnes vaihdettiin hihna ja koppaa irroittaessa tietysti pestiin ja koskettiin vanhaan klönttiin niin että isompi vuoto tuli.
Varmaankin moni on koittanut hyvällä tuloksella tukkia yllämainittuja ja mikä aine kestää öljyä ja tartuu.
STEFAT EI VUODA ON VAIHDETTU JA AVATTU UUDETAAN JA TARKISTETU ETTÄ KUIVA ON ajattelin kertoa ennen kuin ehdotuksia niiden vaihtamiselle tulee.
Kyseessä on toyotan 2.4 -89 mallinen diesel kone ei turbo ei huohotinputki tukossa
|
Joku on varmasti irroittanut öljypohjan ottamatta moottorin pois 4wd hiluxissa malli ln110 eli erillisjousitettu etupää.
Kertokaa mitä kaikkea pitää irroittaa ja kuinka työläistä on? Jotain mainittu mutta mitä muuta pitää irroittaa?
Onko Hiluxin öljypohjan ja lohkon välissä TIIVISTE vai vain SILIKOONIAKO?
Mitä voi käyttää jos yrittää tiivistää ulkoa sillä vuoto on vain suoraan edessä hihnapyörän alla missä öljypohjan tiivistepinta on ohuin ymmärtääkseni ja olen huomannut että niissä yleensä on iso klöntti harmaata tiivisteainetta siinä kohtaa mikä on oursunut ulos tehtaalla.