![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yleisönäkökulmasta useampi lyhyt erä parempi kuin yks pitkä erä. Kolme officrossi kisaa oon tainnu käydä katsomassa ja tosi kivaa on ollut katsomossa aina! Niin ja ajoinhan mä kerran mukana yhessä kisassa missä se ajoaika oli varmaan luokkaa 20min ja se tuntui kuskin näkökulmasta ikuisuudelta!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mua ainakin kiinostaa kuulla mielipiteitä et millaset uudenkaupungin kisat tehään taas syksyllä
siks tää aika homma tuli ainakin itte mieleen kun yleisössä oli paljon porukkaa ketkä ei ollu ennen nähny koko lajia ni on kuulemma paljon mukavampaa kattoa ku kilpailiat yrittää tosissaan päästä edes menevästä ohi. ja itse henkilökohtasesti pidän siitä kun saa toista vastaan vetää. Itseä ei niinkään kelloa vastaan ajo kiinnosta yhtään. Toki joka lähdössä on riskit kolhia ajokalustoa mut toisaalta taas lähdöt on katsojaystävällistä katsottavaa..
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuo 3x30min vois olla ajamisen kannalta kaiken hienoo mutta voi teettää järjästäjille ongelmaa liian pitkäksi venyvänä kisapäivänä
|
|
#4
|
||||
|
||||
Useampi lähtö enemmän vääntöä.
Tämähän voisi olla kokeilemisen arvoinen.
Jos yhden lähdön sössii niin saisi uuden mahdollisuuden ja lähtöjen välillä olisi pieni mahdollisuus saada hajonnut peli kisakuntoon seuraavaan lähtöön. Tosin päivä voi venyä kovasti pitkäksi. Esim. -Pikkuluokka 20 min. -radan tyhjennys 10 min. -isoluokka 20 min. -radan tyhjennys 10 min. -mönkkärit 20 min. -radan tyhjennys 10 min. Yhteensä 1t 15 min x 3 lähtöä = 4t. 30 min. + ilmoittautumis-, katsastus- ja palkintojenjakoaika. Eikä varmaan aina saa rataa tyhjäksi 10 minuutissa. Hyvää tässä olis ainakin. -paljon lähtöjen tiukkaa vääntöä. -kuskeille useampi mahdollisuus yrittää. -johdot eivät välttämäti venyisi mahdottomaksi. -lähtöjen välillä olisi mahdollisuus korjata autoja. -katsojille mahdollisimman paljon nähtävää. Muuta: -Nopea radan tyhjennys vaatisi radan varteen useamman vinssiauton. -Lähtösuora oltava radan sivussa jotta seuraava luokka on valmiina viivalla kun rata on tyhjä. -Sopivan lyhty rata antaa katsojille enemmän ohitustilanteita ja nähtävää. -riittävät turva alueet radan ympärille jotta ei kukaan vahingossakaan jää alle. Jotta tälläistä tuli nyt mieleen. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Trial säännöt 2013!! Säännöt julkaistu! | tare | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.03.2013 23:05 |
| Myyty V8- LJ 70 vaikka OffiCrossiin kilpuriksi tai Trialiin | hoojii | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.11.2011 17:59 |
| säännöt | mersuonkiva | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 25.03.2009 21:48 |
| Rakentelu säännöt | pjkorkko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.02.2006 12:31 |