![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hienoo....että joku jaksaa lueskella...Lainaus:
![]() ![]() ![]() Provosoinnista tai provosoivan textin lukemisesta muodostan omat käsitykeni enkä niistä huutele elämässäni enkä varsinkaan nettipalstoilla. ![]() Suklaamuroista: Oman osani kerää kasaan verottaja joka huolehtii puolestani avunsaajista kotimaassa tai ulkomailla ja tähän en ole tyytyväinen. Omaa apuani tarjoan kavereilleni... ai niin eihän mulla ole kavereita. Nyt mä olen näköjään saanut melkein toisen ![]() Nyt sä poimit Hegulinkin palautetta..... Se on ollut jo pitkään mun melkein kaverilistalla.... ![]() ![]() ![]() ![]() Ja se tarkoittaa sitä on herkkä tarttumaan toisten tekemisiin ja puhumisiin. Huomaan että teissä on paljon yhteistä. ![]() Kiva että imartelut kelpasi ![]() ![]() Mä nyt mitään tiedä....mulla on vaan matkanvarrelta kertynyttä kokemusta. Eikä sitäkään vielä paljoa. Maalaisjärjellä koitettu mennä ja niilla pienillä luki ja kirjoitushäiriöisillä aivoilla ajatella. Ei näköjään sun mielestä ole mennyt ihan putkeen.... Siinä tosiaan osut oikeaan tämä Suomalia on "paska" maa. Täällä olisi mielestäni paljon parannettavaa. Hienoa joku oikein yllyttää lukemaan kirjoituksiani..... Niissä nyt mitään perää....mitenkään, missään, milloinkaan.... Jokainen uskokoon Joulupukkiin, mun kirjoituksiin tai vaikka johonkin muuhun. Silti ne on mun mielipiteitäni ja niistä saa olla mitä mieltä haluaa.... Jokaisen kirjoitukseni takana seison enkä pyöri kuin tuuliviiri. Ja tosta itselleen haalimisesta.....se on hyvästä...jopa tähän nenäpäivä/auttamis viestiketjuun. Eli sen minkä oikeasti omistat (materia)sen olet valmis/kykenet antamaan, (taloudellinen puoli) siitä voit auttaa..... talkoo puoli erikseen. Jos ei saa mitään haalittua niin menot/tulot ei ole balanssisa. Hienoa että mulla on nyt ainakin melkein kaksi kaveria. ![]() ps. Toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää...... Ei pysty millään miellyttämään kaikkia.... Jos nää jutut tuntuu mahdottomilta niin kannattaa jättää lukematta ettei se otsasuoni räjähdä ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 10.11.2014 20:30 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vIHAan Loskaa | VonLeka | Chit-Chat | 6 | 04.04.2010 11:18 |