Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Kyllä mulla kauppakirja on. Ei siinä mitään. Mutta se mun ostohinta ei ole sama kuin se myyjäliikkeen hinta minkä ne merkkasi nettiautoon.
Eikä tuota mun peliä nyt niin paljoa ole rakenneltu että se olisi reilusti normi Terracania kalliimpi. Mulle ois ihan hyvin riittänyt että auton lunastushinta on samaa luokkaa mitä nuo Terracanit muuten maksaa. Halvin oli vajaa 8000e ja muut menee siitä sitten ylöspäin. Noiden pienten rakentelujen takia veikkaan että hinta on enemmän kuin 8000e, mutta paljon se sitten on siitä yli.. Mutta ei se ihan ole kuitenkaan se 5900e mitä pop tarjosi lunastushinnaksi.
|
No jos sulla on kauppakirjassa isompi summa, niin näytä edes se kauppakirja vakuutusyhtiölle. Olishan se mahdollista pyytää autoliikkeen kirjanpidostakin kauppakirja näytille, ellei se sitten ole verottajaa varten tehty alhaisemmalla hinnalla...
Noo mut jos korjaavat sen auton nyt kuntoon liikkeessä, niin eikös tää ole juttu jo loppuun käsitelty, vai haluatko päästä siitä eroon ja siirtyä laadukkaisiin Land Cruisereihin, joille on aina oikea markkinahinta ja jos purkaa osiksi, niin osat viedään käsistä hyvien jälkimarkkinoiden takia =)